Gravatar

#31 mvejen 16 år siden

Jeps I know I am :) <--- #27
Gravatar

#32 Bony 16 år siden

Blacksanta (28) skrev:
- hvis man selvfølgeligt tror dem, og ikke bare tror de prøver at ophøje sig selv lidt :)

Bedst som man troede at småligheden og usmageligheden havde nået en vis grænse. Men der kan man bare se. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#33 filmz-vassago 16 år siden

Nu var det ikke for at dreje nogen diskussion, der blev jo skrevet at man ligefrem var nærig hvis man ikke forærede noget væk man havde vundet - da det jo nærmest ikke repræsenterede noget af værdi. Det kan jeg slet ikke sætte mig ind i - det samme med den mængde negative kommentarer der kom, uden at nogen overhovedet vidste hvorfor de var til salg. Det lugtede langt mere af "misundelse" og irritation, end en debat om moral og etik...

Jeg vil da også ønske folk en god jul - og forhåbentligt er denne at finde under juletræet :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#34 Bony 16 år siden

#33 - Eftersom vi taler om så små beløb der højst sandsynligt hverken vælter eller stabiliserer økonomien, kan jeg ikke sætte mig ind i hvorfor der absolut skal være en profit indblandet i sagen. Det er i grunden slet ikke noget der kan diskuteres eftersom det, efter min mening, er et spørgsmål om livssyn, moral og almindelig dannelse. Lige omkring ordet dannelse, sætter jeg nok højst sandsynligt en modargumentation igang, eftersom definitionen af dannelse er forholdsvis subjektiv. Almen dannelse omkring sit syn på sine medmennesker. "Gaver til fremmede mennesker? Aldrig i livet!". Jeg mener der burde være plads til at "ofre/miste" 5,50 på et fremmed menneske - det gør Blacksanta ikke. Det gør du tydeligvis heller ikke og så vi er bare ikke enige og bliver det nok heller ikke. Hvordan du får "misundelse" og "irritation" blandet ind i diskussionen er mig en gåde. Jeg kan på ingen måde se nogle indlæg i denne tråd der udviser misundelse, men det kan du?

Små sko. Ha ha, funny guy. :-/
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#35 Blacksanta 16 år siden

#34, nu skal du også lige lære at læse hvad jeg skriver :) Jeg skrev at jeg hellere end gerne ville give til folk, der havde brug for det, men jeg gider bare ikke bruge tid på, at sende et par billetter til et nogle ukendte forum-brugere, og slet ikke når man næsten bliver flamet for at ønske en fadølsbillet eller lign. ligegyldighed for besværet :)

Derudover, så forstår jeg slet ikke folks idé om gevinster. Ja, jeg vandt den - foran jer andre *gnæk gnæk*, og nu sælger jeg.. Uha, en sand Scrooge.. Eller også er det bare et tilbud om en god filmoplevelse sammen med en ven/veninde/x for en flad 20'er, eller en gammel, rådden Hellraiser DVD.. Det var egentligt nok bare et tilbud jeg ville tage imod, istedet for at starte en større, filosofisk diskussion på nettet :)
Gravatar

#36 Michael Andersen 16 år siden

He he sjovt så forskelligt man ser på det :) Jeg vil til hver en tid prøve at sparke enhver, der vil sælge vundne Filmz-billetter herinde, ud med beskeden: Skulle det være et tilbud?! HA [spark] ;)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#37 Blacksanta 16 år siden

#36, ja, er det ikke dejligt at vi alle er lidt forskellige? :)

Skriv ny kommentar: