Sgu smart at deltage i konkurrencer, vinde og herefter sælge dem til andre, der faktisk kunne havde brugt dem, men desværre ikke vandt... Dét må prøves en dag ;o)
Hvis det ikke fremstod tydeligt nok, så mente jeg også mit indlæg som en sarkatisk kommentar. Synes det er rigtig dårlig stil - og der står tit på billetterne, at i følge en bestemt paragraf, må de ikke videregives eller sælges til tredje part... Selvom det ikke skulle stå på billetterne, gælder den lov vel stadig?
Det er lavt at sælge vundne billetter videre. Berig dit liv ved at berige andre. Hvor nærig er man lige hvis man ikke engang kan give et par billetter ud og ligefrem SKAL tjene på det?
"Berig" og "berige".. Er det overhovedet ord..? :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Du taler jo netop af erfaring. :) (Og ja "berige" er skam et ord.)
Noget helt andet er, at billetter vundet i en konkurrence på Filmz kun kan benyttes indtil en vis dato. Den sorte julemand gør klogt i at forære dem væk, inden tidsfristen udløber...
Hvis han nu ikke selv har tid til at se filmen eller den bare ikke lyder så god som da han valgte at deltage i konkurrencen, må han da vel selv om om han sælger dem? Hvis jeg vinder en ny computer (som jeg så ikke har brug for, da jeg er glad for min nuværende) vil jeg da ikke give den væk gratis, nej, jeg vil sælge den. Nok til en 'vennepris', men det er jo også det #1 gør.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#9 - det kan jeg ikke helt se hvorfor. Hvad nu hvis han havde set filmen før han vandt billetterne?
Er det det han tager penge for dem I ikke kan li' eller hvorfor må han ikke sælge dem her? Jo, det ville da være flinkt at give dem væk, men hvis de bliver solgt billigt, kan det jo stadig være en god deal for en filmz-bruger.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#1 Blacksanta 16 år siden
Som topic siger, så har jeg 2 billetter til filmen "Vicky Christina Barcelona" (http://www.imdb.com/title/tt0497465/) som jeg gerne vil sælge.
Jeg ved faktisk ikke hvor meget længere filmen går i diverse biografer, men går da ud fra at den spiller julen over.
Billetterne kan afhentes i Aalborg, ellers kan de sendes som brev, eller hvad køber nu ønsker.
Der er som sådan ingen mindstepris, men jeg gider ikke sende dem for 10,- ;)
#2 kasper0204 16 år siden
#3 Highland Park 16 år siden
Men uanset hvad er det da dårlig stil.
#4 kasper0204 16 år siden
#5 Bony 16 år siden
"Berig" og "berige".. Er det overhovedet ord..? :)
#6 Highland Park 16 år siden
Du taler jo netop af erfaring. :)
(Og ja "berige" er skam et ord.)
Noget helt andet er, at billetter vundet i en konkurrence på Filmz kun kan benyttes indtil en vis dato.
Den sorte julemand gør klogt i at forære dem væk, inden tidsfristen udløber...
#7 Bony 16 år siden
#8 lagoni 16 år siden
#9 Michael Andersen 16 år siden
#10 lagoni 16 år siden
Er det det han tager penge for dem I ikke kan li' eller hvorfor må han ikke sælge dem her? Jo, det ville da være flinkt at give dem væk, men hvis de bliver solgt billigt, kan det jo stadig være en god deal for en filmz-bruger.