-
De Niro!54%
-
Pacino!40%
-
Jeg kender dem ikke5%
Stemmer i alt: 2088
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
Stemmer i alt: 2088
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#11 Richard Burton 12 år siden
#12 the_paki_don 12 år siden
#13 MMB 12 år siden
#14 Slettet Bruger [889604386] 12 år siden
De Niro er jo også meget interesseret i hans filmfestival og har tidligere udtalt at han blot ønsker at have det sjovt og har det rart med at undgå alt den stress og jag som der er forbundet med store dramatiske opsætninger.
Jeg kunne dog godt tænke mig at se ham i instruktørstolen igen. Han virker som en der har meget på hjerte og han kender jo branchen ud og ind. Samtidig har han allerede vist at han har talent for det.
#15 Richard Burton 12 år siden
Der er jeg meget imponeret af Pacinos bankende hjerte for Shakespeare og hans fortolkninger. Han har haft mange jern i ilden. The Merchant of Venice er en perle, hvor Pacino som Shylock er genial. Synd at den ikke er kommet på BD. Pacino er i verdensklasse i den rolle. Hans passion kan ses i dokumentaren Looking For Richard
og Merchant:
#16 MMB 12 år siden
Er det ikke ret søgt at lave en periode, som hedder op til 75 i betragtning af, hvor få film de har inden da? :P
Anyway, hvis du tager perioden, som hedder 75 til starthalvfemserne, så er De Niros filmografi jo næsten bare mesterværk på mesterværk (og hvis ikke mesterværk, så i hvert fald sindssygt interessante film).
#17 Richard Burton 12 år siden
#18 MMB 12 år siden
Det var selvfølgelig en mild overdrivelse, men når man kigger på de film, som han medvirkede i og instruktørerne bag disse film, så kan man ikke andet end at blive imponeret.
#19 Richard Burton 12 år siden
#20 MMB 12 år siden
Bestemt. Jeg vælger blot at lade, som om de ikke eksisterer. Det fungerer meget bedre, og så slipper jeg for at blive sur og bitter. :)