• De Niro!
    54%
  • Pacino!
    40%
  • Jeg kender dem ikke
    5%

Stemmer i alt: 2088

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Nicki52 12 år siden

tiany (5) skrev:
Nu har jeg for gud hvilken gang set De Niro danse cancan i kjole... Og det vil Pacino aldrig gøre. Så De Niro får min stemme :)

[url= får mig stadig til at flække af grin.[/url]
"I haven't told you everything..." Sophia Maguire fra "The Event"
Gravatar

#32 Babo84 12 år siden

Foeller (30) skrev:
Fordi de to generelt er dårlige skuespillere? ;)

Nemlig :)

Nej, jeg fik det bare formuleret klodset :)
Gravatar

#33 MOVIE1000 12 år siden

Stemte blank, de har begge forskellige højdepunkter, og nogle lavpunkter. MEn de er fandme dygtge på hver deres måde og har medvirket i film som aldrig lige vil blive glemt. Jeg kan sgu ikke vælge imellem de 2 :P
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#34 Takfornu 12 år siden

Al Pacino - AL(L) the Way ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#35 Slettet Bruger [889604386] 12 år siden

Jeg glæder mig i øvrigt til at se De Niro i Being Flynn, som nogle har kaldt hans bedste rolle i lang tid. Det siger måske ikke så meget, men jeg glæder mig nu altid til at se ham.

Mere spændende bliver det at se ham i Sean Penns The Comedian. Det lyder som en rolle der er skræddersyet til ham og med Penn ved roret har jeg for første gang i lang tid, store forhåbninger.

Og så kunne de godt lide tage komme i gang med den filmatisering af The Winter of Frankie Machine.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#36 MMB 12 år siden

Whispering Horse (35) skrev:
Og så kunne de godt lide tage komme i gang med den filmatisering af The Winter of Frankie Machine.

Never gonna happen. :P

Mere sandsynligt er det, at The Irishman bliver til noget. Der har for nyligt været snak om, at den skulle blive filmet om 1,5 år, men med Scorsese kan det nå at blive ændret mindst 20 gange.
Gravatar

#37 Slettet Bruger [889604386] 12 år siden

#36 Nej jeg tvivler også lidt på det. Michael Mann var ellers sat på det, men så opstod der alle mulige problemer. Ellers en rolle der vil passe lige på ham.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#38 Davekryten 12 år siden

Jeg kan godt lide De Niro, men på den anden side har Pacino ikke været med i nogle af "Meet the parents"-filmene.
Gravatar

#39 MMB 12 år siden

Davekryten (38) skrev:
Jeg kan godt lide De Niro, men på den anden side har Pacino ikke været med i nogle af "Meet the parents"-filmene.

Men Pacino har været med i Jack & Jill og Gigli. :P
Gravatar

#40 BN 12 år siden

BN (26) skrev:
Med tanke på de gode, gamle dage (1972-2002), så vælger jeg De Niro.

Med tanke på de sidste 10 år fravælger dem begge!

Pacinos gode periode går til og med 2002, hvor han spillede hovedrollen i 'Insomnia'. Og De Niros sidste gode film er også fra 2002, nemlig 'City by the Sea' (aka 'Mark of a Murderer').
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: