• De Niro!
    54%
  • Pacino!
    40%
  • Jeg kender dem ikke
    5%

Stemmer i alt: 2088

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Zombi 12 år siden

Dem der har stemt "Jeg kender dem ikke" kan i så skrubbe af og få set nogle film med Pacino og De Niro. I må ikke komme tilbage før dette er gjort!

Jeg stemte forresten Pacino. Men de er begge klasse skuespillerer.
Gravatar

#2 MMB 12 år siden

De Niro, og jeg er ikke engang i tvivl. :)
Gravatar

#3 TheEnd 12 år siden

Pacino overspiller for meget nogle gange. I 'Duft af en kvinde' synes jeg der er lidt for meget af det gode. I Heat for den også lidt for meget i visse scener. Men hans tidlige roller er sgu uforglemmelige.
De Niro synes jeg er med i alle film i disse dage. Han er superb i alle hans klassiske roller, men selve filmene (Raging Bull, Taxi Driver, The Deer Hunter bl.a) har aldrig efterladt et større indtryk på mig.
Så jeg stemte jeg kender dem ikk....
A bottle! Don't bother.
Gravatar

#4 X&O 12 år siden

Zombi (1) skrev:
Dem der har stemt "Jeg kender dem ikke" kan i så skrubbe af og få set nogle film med Pacino og De Niro. I må ikke komme tilbage før dette er gjort!

Det kunne være at de stemte det fordi der ikke var en mulighed der hed de er lige fede. Jeg stemte DeNiro, primært fordi jeg kan lide flere af de film han er med i, i forhold til Pacino. Men den er svær.
Gravatar

#5 tiany 12 år siden

Nu har jeg for gud hvilken gang set De Niro danse cancan i kjole... Og det vil Pacino aldrig gøre. Så De Niro får min stemme :)
Valar morghulis
Gravatar

#6 IK 12 år siden

Jeg ved det virkelig ikke. Begge er blandt mine absolutte favoritter.
Gravatar

#7 Kruse 12 år siden

Jeg er stor fan af De Niro, men Al Pacino er min absolut yndlingsskuespiller, så han fik naturligvis min stemme :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#8 PredatorX 12 år siden

De Niro. Al Pacino er i mine øjne ikke i nærheden af at være i samme kaliber. Slet ikke som skuespiller. Han spiller næsten altid den samme rolle... Men på den anden side, det er der mange dygtige skuespillere der gør. Ikke alle kan være så geniale som Daniel Day Lewis jo :)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#9 Richard Burton 12 år siden

De er begge gode. Tror nok jeg foretrækker Pacino op til 75, så De Niro op til starthalvfemserne, og så Pacino igen. Bottomline har Pacino haft bedst materiale og har også haft et par gode alsidige roller de senere år som You Don't Know About Jack og Merchant of Venice. Men de har begge mest lidt af forglemmeligt lorte materiale et stykke tid.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#10 jessup 12 år siden

SIR Ridley Scott (9) skrev:
De er begge gode. Tror nok jeg foretrækker Pacino op til 75, så De Niro op til starthalvfemserne, og så Pacino igen. Bottomline har Pacino haft bedst materiale og har også haft et par gode alsidige roller de senere år som You Don't Know About Jack og Merchant of Venice. Men de har begge mest lidt af forglemmeligt lorte materiale et stykke tid.

Meget præcist formuleret. Jeg vil tilføje at Pacino bestemt har været med i nogle svipsere er det dog for mig at se sjældent ligegyldige ting hor De Niro nærmest er forelsket i at fornærme sit publikum.
This is just until June

Skriv ny kommentar: