• De Niro!
    54%
  • Pacino!
    40%
  • Jeg kender dem ikke
    5%

Stemmer i alt: 2088

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 Davekryten 12 år siden

Uhh. Kan høre jeg har et par ny-klassikere til gode der :p
Gravatar

#42 Skeloboy 12 år siden

BN (40) skrev:
Pacinos gode periode går til og med 2002, hvor han spillede hovedrollen i 'Insomnia'.

Dog med gode roller ind i mellem! Har ikke set dem, men Merchant of Venice og You Don't Know Jack skulle være gode.

En af de ting, der fik mig over på Pacino, var hans rolle i Angels of America fra 2003...for syv sørensen, det er han god.

Hvis man medtager film, der får premiere i 2012...så har De Niro været med i 12 film fra 2010-12...det er sgu alt for meget.
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#43 Kruse 12 år siden

Skeloboy (42) skrev:
You Don't Know Jack skulle være gode.

Han er virkelig forrygende i "You Don't Know Jack"(som er en glimrende film). Man glemmer helt at det er Al Pacino man sidder og ser på :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#44 BN 12 år siden

Skeloboy (42) skrev:
Dog med gode roller ind i mellem! Har ikke set dem, men Merchant of Venice og You Don't Know Jack skulle være gode.

Jeg har siddet og kigget på den førstnævnte, uden at se den færdig, og må sige, at rollen og filmen stadig føles som liggende et væsentligt stykke under det, han lavede i sine yngre/lidt yngre dage. Hvad sidstnævnte angår, har jeg noget af samme indtryk, men vil gerne se den, hvis den på et tidspunkt bliver sendt på en tilgængelig kanal.

Skeloboy (42) skrev:
Hvis man medtager film, der får premiere i 2012...så har De Niro været med i 12 film fra 2010-12...det er sgu alt for meget.

Ja, det er nærmest deprimerende ...

http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#45 the_paki_don 12 år siden

Jeg har ikke set hele Merchant of Venice, da jeg kom ind i den på TV2 Film over halvvejs, men vil mene, at Pacinos stærkeste scener kommer nær slutningen. Jeg har læst stykket et par gange og for en skuespiller er scenerne, hvor Shylock snakker om jøder og hvordan de også er mennesker; hvor han indgår aftalen med Antonius og så den sidste scene, de allerstærkeste og bedste at vise sine evner.

Gravatar

#46 Lord Beef Jerky 12 år siden

Al Pacino for hans rolle i Gigli.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#47 Åkepool 12 år siden

Skeloboy (28) skrev:
Har set 32 film med Robert De Niro:

Skeloboy (28) skrev:
Og disse 24 med Al Pacino:

Så måtte jeg også lige tælle:

40 film med De Niro og
19 film med Pacino.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#48 Skeloboy 12 år siden

Åkepool (47) skrev:
Så måtte jeg også lige tælle:

40 film med De Niro og
19 film med Pacino.

Har vel sådan set kun set 23 film med Al Pacino...talte Angels In America med også...
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#49 malk87 12 år siden

Al fu***ng Pacino

glæder mig til at se untitled phil spector biopic med Pacino...
Gravatar

#50 malk87 12 år siden

mangler kun at se bobby deerfield og revolution af Pacino filmene...og de skulle heller ikke være særlig gode

Skriv ny kommentar: