-
"The Bourne Ultimatum"47%
-
"Pirates of the Caribbean: Ved verdens ende"24%
-
"Spider-Man 3"9%
-
Har ikke set nogen af dem5%
-
"Ocean's Thirteen"3%
-
"Saw III"3%
-
"Rush Hour 3"3%
-
"Resident Evil: Extinction"3%
-
"Shrek den Tredje"2%
-
"Jungledyret Hugo - Fræk, flabet og fri"0%
Stemmer i alt: 2492
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#71 icetea 16 år siden
#72 BN 16 år siden
Jeg synes også, at 2'eren er den svageste i serien, og at 3'eren er væsentligt bedre end 2'eren.
Ingen af efterfølgerne er dog helt oppe (i højhuset) og ringe ligesom 1'eren.
#73 PredatorX 16 år siden
:-)
Jeg synes netop det der skilder Die Hard 1 og 2 ud af den evige strøm af ligegyldige action film, er at de foregår inde for nogle faste rammer. Den første i et højhus, den anden i en lufthavn. Den tredje burde have foregået på en båd. Og den fjerde skulle ikke være lavet. Netop at han er fanget på det forkerte sted og på det forkerte tidspunkt fungerer i de to første film. I den tredje og fjerde er han pludselig en national helt, og det passer ikke til hans karakter. I de to første film har han bare ikke andet valg end at tage affære.
#74 icetea 16 år siden
#73 Har set DH3 en del gange, men må indrømme at jeg ikke kan komme i tanke om steder hvor Samuel sviner hvide til? :) Ved bare den leverer underholdning som jeg kan lide det :D. Du har måske ret med dit sidste afsnit, men igen, så lægger jeg mest vægt på underholdningsværdien, men "plotmæssigt", så er de 2 første vel de bedste.
#75 mr gaijin 16 år siden
#76 filmz-Antaeus 16 år siden
Rangordnen af Die Hard film:
3
1
2
4
Med nr. 3 og 1 som næsten lige gode (holder dog rigtig meget af samspillet og plottet i 3'eren så den vinder med et mulehår) og 2'eren lidt under og 4'eren noget under og klart den svageste i serien. Alle er dog gode.
#77 filmz-Kadann 16 år siden
Selvom du ikke har hørt om det, har mr gaijin nu ganske ret alligevel. Filmene går under de to navne.
#78 filmz-DomaZ 16 år siden
http://domaz.dk & http://a-web.dk
#79 Åkepool 16 år siden
#80 PredatorX 16 år siden
Hehehe.. yeah well sorry dude, men den film kan bare slet ikke få mit hjerte til at banke hurtigere. Synes den er nøjagtig ligeså steril og intetsigende, og fyldt med elendigt skuespil, som Phantom Menace og Clone. Og Vaders entré til sidst var simpelthen det mest pinlige ever. "Padmé... NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO". Seriøst. Hvor svært er det lige så at få en fed Vader scene i kassen? For ikke at nævne Padmés grinagtige død. She died of a broken heart? Hahahahahaha! wtf... Og hendes "Luke/Leia" navngivning til sidst er simpelthen også det mest udramatiske jeg længe har set...