• Aliens: Det endelige opgør
    41%
  • Alien - den 8. passager
    34%
  • Jeg har ikke set nogen af dem
    6%
  • Jeg kan ikke lide de der "Alien"-film
    5%
  • Alien vs. Predator
    5%
  • Alien³
    4%
  • Alien 4: Genopstandelsen
    3%
  • Aliens vs. Predator: Requiem
    2%

Stemmer i alt: 3040

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#61 BN 14 år siden

Michael Andersen (58) skrev:
Du behøver bare at læse om "Alien³ - The Assembly Cut" for at vide at du ikke kan lide den.

Ja, for hovedindholdet ikke er ændret. Og Alien-konceptet er og forbliver i mine øjne for tyndt til at bære yderligere fortsættelser efter 2'eren. Hvis det havde forholdt sig anderledes med disse to ting ... men det gør det ikke. ;-)

MuManden (60) skrev:
Jeg håber bare for dig selv ikke at være så stædig, når nu Alien³ var så ringe, at du så ikke vil unde dig selv at give "Alien³ - The Assembly Cut" en chance en dag.

Og MuManden, samme svar til dig.

MuManden (60) skrev:
BN, Det var altså ikke meningen at jeg ville hidse dig op ;-)

Det gjorde du heller ikke. :-)

MuManden (60) skrev:
Hvis du har Quadrilogy'en derhjemme, skal du jo ikke engang bruge penge på det ;-)

Det har jeg ikke. Jeg købte 1'eren og 2'eren enkeltvis i Fona til 50 kr. pr. styk.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#62 filmz-ab 14 år siden

BN (44) skrev:
Hvad snakker du om? Jeg HAR rent faktisk set 'Alien3'. Dens grundpræmisser irriterede mig frygteligt, og eftersom der ikke er lavet om på disse i 'Assembly Cut', er der ikke ændringer nok til at gøre filmen væsentligt anderledes. Jeg savnede ikke karaktertegning - jeg savnede en berettigelse for en fortsættelse, og jeg savnede stemningen fra de to første film. Og at man i slutningen på 'Asssembly Cut'
ikke ser et Alien-monster kravle ud af Ripleys mave eller brystkasse
ser jeg som en decideret svaghed, når nu de alligevel havde besluttet at
tage livet af hende.

Helt enig. Alien 3 stinker big time, og for mig er der også kun de to første.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#63 filmz-ab 14 år siden

Collateral (57) skrev:
men finder den atmøsfærisk

Det er jeg skam enig i..
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#64 Collateral 14 år siden

#63: Meget flot at jeg har skrevet atmøsfærisk!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#65 jessup 14 år siden

Ikke at det er den bedste blandt de 4 første Alien film jeg fandt 4eren overordentligt underholdende.
This is just until June
Gravatar

#66 Guido 14 år siden

Xenomorphen i 3'eren var kikset animeret. Det lignede en hurtig dværg med en lang hale. Min yndlingsfilm i den franchise må være 1'eren. Der var klart den bedste opbygning af uhygge. 2'eren er også rigtig god, men den slår bare ikke 1'eren som gyser - måske som actionfilm. 3'eren havde nogle gode idéer, men udførelsen kunne have været bedre. 4'eren har jeg heller ikke helt vildt meget imod. Den er bare ikke ligeså god som de andre.
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Gravatar

#67 Alex 14 år siden

Førstepladsen går helt klart til Aliens. Det er den eneste Alien-film der har formået at få adrenalinen rigtigt op og kører i mig. Derneæst kommer Alien-den 8. passager.

De andre film bryder jeg mig ikke så meget om.
Gravatar

#68 evermind 14 år siden

Guido (66) skrev:
Xenomorphen i 3'eren var kikset animeret. Det lignede en hurtig dværg med en lang hale.

Lyder for mig som det hidtil mest skræmmende i franchisen! :O
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#69 Batsy 14 år siden

68# Haha, klasse du d:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#70 filmz-T-bird 14 år siden

Så meget som jeg elsker toeren holder jeg mig til den første. Den har bare en helt unik stil og feeling, og så er det den uhyggeligste film jeg nogensinde har set.

Skriv ny kommentar: