-
Haley Joel Osment40%
-
Macauley Culkin17%
-
Daniel Radcliffe17%
-
Anden16%
-
Freddie Highmore4%
-
Ole Neuman3%
-
Henry Thomas2%
-
Jon Provost1%
-
Jonathan Lipnicki1%
Stemmer i alt: 1395
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 mr gaijin 18 år siden
#32 Spanner 18 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#33 18 år siden
#34 tiny 18 år siden
og Forrest Gump og Pay it Forward er ikke kendte film? For slet ikke at tale om en rigtig god præstation i serien Ally... Tjek iøvrigt lige hans cv på imdb. Den er temmelig lang i betragtning af hans alder! Nu er det jo heller ikke kvantitet men kvalitet, der tæller...
#35 18 år siden
Pay It Forward siger mig ikke noget.
Ally: Jeg ser ikke tv-serier. Tv-serier stinker. Alle sammen.
#36 Yoda 18 år siden
Jeg ser ikke tv-serier. Tv-serier stinker. Alle sammen.
Hold da op, så går du godt nok glip af noget. Med mindre du ikker er seriøs?
#37 tiny 18 år siden
Pay it Forward har også Helen Hunt og Kevin Spacey på rollelisten. Jeg har på fornemmelsen, at det desværre er en lidt overset film. I Ally spillede han en kræftsyg dreng.
Ang Tv-serier. Jeg går ud fra du er ironisk... Hvis ikke, så snyder du godt nok dig selv for meget....
#38 tiny 18 år siden
#39 18 år siden
Min holdning til serier er flg.:
Jeg kan slet ikke snuppe amerikanske dåselatterserier a la Venner, Kaos i de 10 tommelfingre eller hvad det ellers hedder.
Serier, der kan afsluttes på 3 kvarter, er som regel så tynde, at de ikke er værd at se, uanset art. De serier der er værd at se, er i mine øjne fortsatte, seriøse serier a la 24 Hours. Der opstår imidlertid et nyt problem, nemlig at jeg med 100% sikkerhed ved, at jeg ikke husker at få set 1/2 af afsnittene. Derfor går jeg aldrig i gang med dem til at starte med.
#40 enfilmnørd 18 år siden
(Syntes dog at det er værdt at nævne, at ham gutten der spiller Ron i Harry Potter er ret god(han får mig til at grine, så giv ham et par år))
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.