• Haley Joel Osment
    40%
  • Macauley Culkin
    17%
  • Daniel Radcliffe
    17%
  • Anden
    16%
  • Freddie Highmore
    4%
  • Ole Neuman
    3%
  • Henry Thomas
    2%
  • Jon Provost
    1%
  • Jonathan Lipnicki
    1%

Stemmer i alt: 1395

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 mr gaijin 18 år siden

Anden: Frit valg paa alle hylder mellem boernene i Ozus "I was born, but..."
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#32 Spanner 18 år siden

Christian Bale
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem

#33 18 år siden

Helt ærligt, det er da lidt komisk, at den førende i poll'en kun har medvirket i 2 kendte film: 'The 6th Sense' og 'AI'. Det er da et tyndt bedømmelsesgrundlag, selvom han klynker ganske professionelt i førstnævnte.
Gravatar

#34 tiny 18 år siden

# 33

og Forrest Gump og Pay it Forward er ikke kendte film? For slet ikke at tale om en rigtig god præstation i serien Ally... Tjek iøvrigt lige hans cv på imdb. Den er temmelig lang i betragtning af hans alder! Nu er det jo heller ikke kvantitet men kvalitet, der tæller...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.

#35 18 år siden

34: Jeg glemte Forest. Der var han godt nok også lille.
Pay It Forward siger mig ikke noget.
Ally: Jeg ser ikke tv-serier. Tv-serier stinker. Alle sammen.
Gravatar

#36 Yoda 18 år siden

Jeg ser ikke tv-serier. Tv-serier stinker. Alle sammen.

Hold da op, så går du godt nok glip af noget. Med mindre du ikker er seriøs?

Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#37 tiny 18 år siden

# 35
Pay it Forward har også Helen Hunt og Kevin Spacey på rollelisten. Jeg har på fornemmelsen, at det desværre er en lidt overset film. I Ally spillede han en kræftsyg dreng.
Ang Tv-serier. Jeg går ud fra du er ironisk... Hvis ikke, så snyder du godt nok dig selv for meget....
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#38 tiny 18 år siden

#39 18 år siden

Yoda + Tiny. Jeg er ikke ironisk, blot lidt for kategorisk.

Min holdning til serier er flg.:

Jeg kan slet ikke snuppe amerikanske dåselatterserier a la Venner, Kaos i de 10 tommelfingre eller hvad det ellers hedder.

Serier, der kan afsluttes på 3 kvarter, er som regel så tynde, at de ikke er værd at se, uanset art. De serier der er værd at se, er i mine øjne fortsatte, seriøse serier a la 24 Hours. Der opstår imidlertid et nyt problem, nemlig at jeg med 100% sikkerhed ved, at jeg ikke husker at få set 1/2 af afsnittene. Derfor går jeg aldrig i gang med dem til at starte med.
Gravatar

#40 enfilmnørd 18 år siden

Jeg tror det bliver Haley Joel Osment, de andre er dog bestemt ikke dårlige.
(Syntes dog at det er værdt at nævne, at ham gutten der spiller Ron i Harry Potter er ret god(han får mig til at grine, så giv ham et par år))
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.

Skriv ny kommentar: