• "Batman Begins"
    60%
  • "Batman" (1989)
    21%
  • "Batman vender tilbage"
    6%
  • "Batman: The Movie" (1966)
    5%
  • "Batman Forever"
    4%
  • "Batman & Robin"
    3%
  • "Batman: Mask of the Phantasm"
    1%

Stemmer i alt: 2976

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 El vez 19 år siden

#16 Mask Of The Phantasm er en særdeles anbefalelsesværdig animeret Batman film, der ligesom Batman Begins drejer sig om batmans skabelse. Naturligvis med Mark Hammill der lægger stemme til The Joker!

Den er holdt i stil med The Animated Series som tager udgang i Burtons univers, men den er mere personlig end nogle af Burtons Batman film.

Køb R1, 89kr hos Axel:
http://www.axelmusic.dk/productDetails/08539155022...

eller 60kr hos dvdsoon:
http://dvdsoon.com/show-title-details.xml?uid=5433
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#22 pulse83 19 år siden

Stemte på Batman fra 89, da jeg ikke har set Begins endnu. Batman fra 89 er fremragende. Keaton og Nicholson er perfekte modspillere.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#23 cnr 19 år siden

Ikke set Begins, så det bliver helt klart Returns.

Den film har alså nogle af de fedeste oneliners:

Honey I'm home. Oh I forgot, I ain't married.

Shame on you Bruce, one can never have to much power.

I think I'll save one for next christmas.

Danny DeVito, Michelle Pfeiffer og Christopher Walken er alle ginial i deres roller. Og så må man endelig ikke glemme den scene hvor pingvinerne kommer og henter deres afdøde leder, det er så smukt :))
Gravatar

#24 e-male 19 år siden

Jeg har endnu ikke set batman beginns, så jeg venter lidt med at stemme, men umiddelbart vil jeg tro jeg ville stemme på enten batman: mask of the phantasm eller batman returns. Af en eller anden grund kan jeg bedre lide batman returns frem for batman(89).

Hvorfor er der så få stemmer på mask of the phantasm? Jeg håber, det er, fordi der ikke er særlig mange mennesker, der har set den, hvilket er trist.

Nu har jeg ikke hørt musik-temaet til batman begins, men phantasm har helt klart det bedste musiktema af alle filmene.
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#25 filt 19 år siden

Skræmmende at Batman Forever slår både Batman the Movie og Mask of the Phantasm. :(
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#26 maniac 19 år siden

Skræmmende at der overhovedet er faldt stemmer på "Batman & Robin"...
Gravatar

#27 e-male 19 år siden

Det skræmmende er at der folk, der foretrækker "batman og robin" i forhold til de andre rigtige gode alternativer, som der ville være mere oplagte.
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#28 filmz-cluas 19 år siden

Ja, Batman er skræmmende !
/Cluas
Gravatar

#29 filmz-frostfang 19 år siden

hvor er kærligheden til Mask of the Phantasm?
#16, det er en nok den bedste animerede Batmanfortælling til dato. For det første låner den heftigt fra Year One tegneserien, som bestemt ikke er dårlig og samtidigt viser den en meget menneskelig side af Bruce Wayne/Batman, der er i tvivl hvorvidt han kan forblive Batman, hvis han skal være lykkelig.
kan klart anbefales! Udover det, kommer der også endnu en teori om hvor Jokeren kommer fra og han går lidt amok igen, så det er rart!
In each of us, there is evil. Pray HE doesn't find it!
Gravatar

#30 filt 19 år siden

#29, endnu en teori? Vi ser ham jo bare en ung Jack Napier. Nu har jeg så set alle Batman film, live-action som animerede, og min stemme faldt på Mask of the Phantasm.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid

Skriv ny kommentar: