-
The Dark Knight67%
-
Batman Begins14%
-
Batman6%
-
Batman Returns5%
-
Jeg bryder mig ikke om Batman2%
-
Batman: The Movie (1966)1%
-
Batman & Robin1%
-
Batman Forever1%
-
Batman: Dødsenglen1%
-
Batman: Gotham Knight1%
-
Anden Bat-film0%
Stemmer i alt: 2900
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#51 filmz-ab 14 år siden
hehe jeg ved sq ikke hvad Bn prøvede på at være. Det blev næsten ufrivilligt komisk :-) Men han havde næppe stemt på den, som han skrev?
Nåh, men jeg faldt bare over din kommentar om at lege spåkonen, også mht. den anden poll, hvor tdk også vandt, for ikke længe. Vi er selvfølgelig alle følsomme over vores favoritter - det vil jeg gerne erkende, vil du? :-)
Og nej, jeg stemmer faktisk med hjertet, og går efter favoritten (håber ikke jeg har dummet mig, så nu skal jeg passe på, og at du ikke fremhæver et eller andet eksempel hehe). Men nogle polls kan være svære, f eks den hvor memento og tdk stod på samme liste :-)
#52 filmz-ab 14 år siden
Begins havde ganske vist en mørkere fotografering, og en lidt mere skummel affære over sig, som gav en "beskidt" feeling. TDK er derimod meget mere en large scal krimi film, som jeg ser det, i stil med Heat, og dette er et bevidst valg man har foretaget, for ligesom at give filmen en, ja large scal look (deraf flere oplyste scener, dog ses batman stadig kun i mørke scener) - det hele føles mere episk så at sige i tdk, men det er selvfølgelig en smagssag, hvad man bedst kan lide. Action'en har også fået en større greatness, så altså, to lidt forskellige film på de fronter, men det finder jeg jo kun stærkt.
#53 BN 14 år siden
Øh, hva'???
Ud fra din foregående kommentar til mig i den her tråd kan du da ikke undgå at vide, at det ikke var UFRIVILLIGT, men derimod TILSIGTET komisk, det jeg skrev om Batman-filmen fra 1966. :-D
Jeg gjorde bare nar af 1966-udgaven, som er så bevidst fjollet og useriøs, at den fremstår som en parodi snarere end en egentlig Batman-film. Alle overspiller i den, alt virker over-naivt og kitchet, og under slagsmålene er billederne fyldt med tekster (noget á la "smock!" "kapow", "Boom!" og "crash!" el. lign.), der illustrerer slagene ligesom i tegneseriehæfter. Men rigtig sjov ligesom en spoof-film er den ikke.
#54 filmz-ab 14 år siden
#55 BN 14 år siden
hahaha ;-D
#56 filmz-ab 14 år siden
#57 Skeloboy 14 år siden
2) The Dark Knight
3) Batman
4) Batman The Movie
Batman Returns har jeg set, men kan slet ikke huske den.
#58 filmz-Claudius 14 år siden
#53: "Shark repellant Bat-spray"...
#59 Kruse 14 år siden
En klassiker? Undskyd, forstår du ordets betydning? The Dark Knight er knapt 2 år gammel, så det er da vist alt alt alt for tidligt at sætte et klassiker mærkat på den.
#60 Skeloboy 14 år siden