• The Dark Knight
    67%
  • Batman Begins
    14%
  • Batman
    6%
  • Batman Returns
    5%
  • Jeg bryder mig ikke om Batman
    2%
  • Batman: The Movie (1966)
    1%
  • Batman & Robin
    1%
  • Batman Forever
    1%
  • Batman: Dødsenglen
    1%
  • Batman: Gotham Knight
    1%
  • Anden Bat-film
    0%

Stemmer i alt: 2900

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#61 elwood 14 år siden

Så lige Batman: Mask of the phantasm igår, efter alt den her snak.

Og den holder stadigvæk, Andrea Beaumont har noget Katharine Hepburn, og andre klassiske hollywood kvinder over sig.

Vil bare sige igen, har man ikke set denne her, så sku man tage og gøre det, også selv om dte er en tegnefilms udgave.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#62 filmz-ab 14 år siden

TDK er ihvertfald en kommende klassiker (tror også det Claudious mener), det er jeg slet ikke i tvivl om. En klassiker er født, men den skal selvfølgelig ha' tiden til at bekræfte dette.

You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#63 StarWarsFanTHX11384Eb 14 år siden

Top 6 af de Batman film jeg har set:
1. Batman - Mesterværk
2. Batman Begins - Fantastisk
3. The Dark Knight - Vildt god
4. Batman Returns - God
5. Batman Forever - Ok film
6. Batman & Robin - Arnold Schwarzenegger er derfor jeg ser filmen.
Men også en af de eneste grunde til at jeg ser Batman Forever er pga. Jim Carrey og Nicole Kidman. Dengang hun stadig så godt ud
Gravatar

#64 Riqon 14 år siden

#63 - Nemlig rigtigt. Nicole Kidman så fantastisk ud i Batman Forever.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#65 dyg 14 år siden

Jeg er glad for Nolan's univers, og kan rigtigt godt lide Batman Begins (Dark Knight brød jeg mig ikke specielt meget om). Burton's film genså jeg for nyligt, og blev ret skuffet. Filmene stod klart i min hukommelse som fantastiske gotiske eventyr/superhelte-film, men jeg kunne slet ikke genfinde glæden ved dem.

Mask of the Phantasm er en rigtig god lille film, men den bedste batman film er det ikke...

Og her kommer afsløringen så.. Min absolutte favorit Batman-film er:
Batman: The Movie (1966)

Jeg har efterhånden set filmen 10-15 gange, og jeg ligger flad af grin hver evig eneste gang jeg ser den. Måske er det ikke den "bedste" film, men for mig er det absolut den mest underholdende og mest holdbare af dem alle. Det virker tydeligt, at West, Ward et al har hygget sig gevaldigt under indspilningen af filmen, og der er en fantastisk stemning og charme over hele filmen. En sand klassiker!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#66 Jack--- 14 år siden

Batman (1989)
Batman Returns
Batman Forever
Batman & Robin

er helt klart de 4 bedste Batman film, klassikere, elsker dem alle, de nye derimod er sku lidt kedelig, udover The Dark Knight, men kun fordi Heath Ledger spiller så godt.

Har dog ikke set Batman fra 1966..
Gravatar

#67 elwood 14 år siden

Hvad gør man en sen aften hvor filmen kommer i tv, og man har lidt for meget overskud 8-)

Batman, Batmobil, Batsetting, Shark repellent BatSpray, (never leave home without it hehe) Batcave, Batcamera, Batboat, Batbelts, Og self. Batarang, Batscanner, Batsignal, Batbait(jokeren siger det), Batrope, Super blinding Batballs, Batgas, Batwake, Batbike, Batradio, Batcharge, Batspeed, og Batstraps.

skriver alle bat tingene ned hehe, 21 så vidt jeg husker.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#68 Bubbi 14 år siden

Har stemt: Jeg bryder mig ikke om Batman.

Serien har aldrig rigtigt sagt mig noget..
Men den flotteste var da Dark Knight, om end den var kedelig.
Dog ikke lige så kedelig som Batman Begins.
De gamle var vel OK ligge-på-sofaen-og-glo film.
Gravatar

#69 Twoflower 14 år siden

Synes helt klart at Batman fra 1989 er den bedste. Jack Nicholson spiller supergodt som Jokeren. Heath Ledger spillede dog også rigtig godt i The dark knight.

Synes også at Michael Keaton gjorde det godt som Batman i de første film - Christian Bale er der sgu ikke meget ved.

Har en fornemmelse af at der er en del fra den yngre generation der ikke har set Batman fra 1989, siden the dark knight vinder så stort...
Gravatar

#70 Kiksmann 14 år siden

Twoflower (69) skrev:
Har en fornemmelse af at der er en del fra den yngre generation der ikke har set Batman fra 1989, siden the dark knight vinder så stort...

Tror du har ret, men så var det nok nærmere den fra 1966 der vandt, det er jo klasse underholdning ;)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann

Skriv ny kommentar: