-
The Dark Knight67%
-
Batman Begins14%
-
Batman6%
-
Batman Returns5%
-
Jeg bryder mig ikke om Batman2%
-
Batman: The Movie (1966)1%
-
Batman & Robin1%
-
Batman Forever1%
-
Batman: Dødsenglen1%
-
Batman: Gotham Knight1%
-
Anden Bat-film0%
Stemmer i alt: 2900
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#61 elwood 14 år siden
Og den holder stadigvæk, Andrea Beaumont har noget Katharine Hepburn, og andre klassiske hollywood kvinder over sig.
Vil bare sige igen, har man ikke set denne her, så sku man tage og gøre det, også selv om dte er en tegnefilms udgave.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#62 filmz-ab 14 år siden
#63 StarWarsFanTHX11384Eb 14 år siden
1. Batman - Mesterværk
2. Batman Begins - Fantastisk
3. The Dark Knight - Vildt god
4. Batman Returns - God
5. Batman Forever - Ok film
6. Batman & Robin - Arnold Schwarzenegger er derfor jeg ser filmen.
Men også en af de eneste grunde til at jeg ser Batman Forever er pga. Jim Carrey og Nicole Kidman. Dengang hun stadig så godt ud
#64 Riqon 14 år siden
#65 dyg 14 år siden
Mask of the Phantasm er en rigtig god lille film, men den bedste batman film er det ikke...
Og her kommer afsløringen så.. Min absolutte favorit Batman-film er:
Batman: The Movie (1966)
Jeg har efterhånden set filmen 10-15 gange, og jeg ligger flad af grin hver evig eneste gang jeg ser den. Måske er det ikke den "bedste" film, men for mig er det absolut den mest underholdende og mest holdbare af dem alle. Det virker tydeligt, at West, Ward et al har hygget sig gevaldigt under indspilningen af filmen, og der er en fantastisk stemning og charme over hele filmen. En sand klassiker!
#66 Jack--- 14 år siden
Batman Returns
Batman Forever
Batman & Robin
er helt klart de 4 bedste Batman film, klassikere, elsker dem alle, de nye derimod er sku lidt kedelig, udover The Dark Knight, men kun fordi Heath Ledger spiller så godt.
Har dog ikke set Batman fra 1966..
#67 elwood 14 år siden
Hvad gør man en sen aften hvor filmen kommer i tv, og man har lidt for meget overskud 8-)
Batman, Batmobil, Batsetting, Shark repellent BatSpray, (never leave home without it hehe) Batcave, Batcamera, Batboat, Batbelts, Og self. Batarang, Batscanner, Batsignal, Batbait(jokeren siger det), Batrope, Super blinding Batballs, Batgas, Batwake, Batbike, Batradio, Batcharge, Batspeed, og Batstraps.
skriver alle bat tingene ned hehe, 21 så vidt jeg husker.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#68 Bubbi 14 år siden
Serien har aldrig rigtigt sagt mig noget..
Men den flotteste var da Dark Knight, om end den var kedelig.
Dog ikke lige så kedelig som Batman Begins.
De gamle var vel OK ligge-på-sofaen-og-glo film.
#69 Twoflower 14 år siden
Synes også at Michael Keaton gjorde det godt som Batman i de første film - Christian Bale er der sgu ikke meget ved.
Har en fornemmelse af at der er en del fra den yngre generation der ikke har set Batman fra 1989, siden the dark knight vinder så stort...
#70 Kiksmann 14 år siden
Tror du har ret, men så var det nok nærmere den fra 1966 der vandt, det er jo klasse underholdning ;)