• The Dark Knight
    67%
  • Batman Begins
    14%
  • Batman
    6%
  • Batman Returns
    5%
  • Jeg bryder mig ikke om Batman
    2%
  • Batman: The Movie (1966)
    1%
  • Batman & Robin
    1%
  • Batman Forever
    1%
  • Batman: Dødsenglen
    1%
  • Batman: Gotham Knight
    1%
  • Anden Bat-film
    0%

Stemmer i alt: 2900

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#81 elwood 14 år siden

Og så har han den sejeste hund 8-)

Hehe ja han er sku en bitter mand.

Oh alt det her minder mig om jeg stadigvæk har Justices League serien til gode. for at få afslutningen på batman historien så at sige.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#82 filmz-Utyske 14 år siden

#81 -

Ja, den må du ikke snyde dig selv for, det er et klasseafsnit. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#83 elwood 14 år siden

Hmm er det ike noget med hele serien er på BD nu, eller var det kun de første sæsoner?

Jeg skal jo lige ha dem bestilt.

Overvejer også lidt den "nye" med Wonder Woman, fordi Bruce Timm vidst også er involdverede i den film, og alt hvad han røre ved blir jo til guld, men synes ikke rigtig jeg har læst om nogen herinde på filmz, som har set den.
Gravatar

#84 filmz-Utyske 14 år siden

Jo, jeg tror den er kommet på BD, jeg har dog ikke checket anmeldelser, da jeg ikke gider at opgradere mine dvd'er. :)

Wonder Woman-filmen, eller?
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#85 elwood 14 år siden

Yep Bruce Timm og Co. har jeg lavet den her nye tegnefilm, som vidst nok er en oprindelses historie, eller deres bud på den hvertfald.

Synes slet ikke man rigtig har hørt om den mere, det der måske en grund til ?
Gravatar

#86 filmz-Utyske 14 år siden

Jeg har købt den på BD og jeg synes det er rigtig god underholdning. Jeg kan sagtens anbefale den, faktisk er det kun den seneste af DC Animated-filmene, Justice League: Crisis On Two Earths", jeg fandt lidt under deres sædvanlige standard.
Gravatar

#87 elwood 14 år siden

Ok, så ryger den nok også i kurven, umiddelbart lyder reviewsne på Highdef fine nok for JL, der snakkes dog om at Widescrren udgaverne ikke er med, men de er vidst heller aldrig rigtig blevet udgivet, så man ser stadigvæk i 4:3 format selv om de havde lavet serien med widescreen i fokus, og blot gjort det nemt og croppe billedet til TV.

Men nu kan jeg slet ikke hsuke, hvor mange sæsoner af Justice League kom der, var der kun en sæson, og så filmen The Final Frontier?
Gravatar

#88 elwood 14 år siden

Tyder umiddelbart på der går tid før de næste sæsoner kommer på BD, det kan jeg sku ikke vente på, så jeg ender nok med og bestille dvd'erne istedet, så matcher det også de andre 8-)
Gravatar

#89 filt 14 år siden

#87, der er 2 sæsoner af Justice League og 3 sæsoner af Justice League: Unlimited. Justice League: New Frontier har ikke noget med serien og resten af DCAU at gøre.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#90 filmz-Utyske 14 år siden

#89 -

Det har de andre film i "serie" med New Frontier heller ikke, udover at tegnestilen minder om de animerede serier. :)

Skriv ny kommentar: