• Jeg kender ikke hans film
    70%
  • Den sidste kejser
    15%
  • 1900
    4%
  • The Dreamers
    3%
  • Lille Buddha
    2%
  • Sidste tango i Paris
    2%
  • Medløberen
    1%
  • La Luna
    1%
  • Under himlens dække
    1%
  • Forførende skønhed
    0%
  • Anden film
    0%

Stemmer i alt: 511

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Skeloboy 15 år siden

Har set Den Sidste Kejser, Sidste Tango i Paris, og har Under Humlens Dække derhjemme...stemte dog blankt, delvis fordi jeg ikke har set nok, delvis fordi jeg ikke er superbegejstret for de 2, jeg har set
Gravatar

#12 tranberg 15 år siden

Kender ikke hans film :(
The end is closest to the beginning
Gravatar

#13 rockysds 15 år siden

"Il Conformista" foran "1900". Har ikke set "Last Tango in Paris" eller "La Luna" endnu, selvom sidstnævnte står på hylden. Glæder mig desuden til at opdatere "The Last Emperor" til BD. Det bliver et fedt gensyn.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#14 jessup 15 år siden

Det blev medløberen - han har lavet en del halv skidte film men denne er fremragende. Jeg ville meget gerne se The Spider's Stratagem, skriv gerne et ord hvis der er nogen der har set den.

69% kender ikke hans film. Med den disregard for brugerene må der snart være plads til min Burt Lancaster afstemning:)
This is just until June
Gravatar

#15 Skeloboy 15 år siden

#14 - hehe, det skal nok blive en succes...har personlig set 7 film, men erindrer ham kun i From Here To Eternity, Judgment at Nuremberg, Sweet Smell of Succes og Atlantic City(de andre er Vengeance Valley, Zulu Dawn og Local Hero )
Gravatar

#16 rockysds 15 år siden

Han er fremragende i "Leoparden".
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#17 Skeloboy 15 år siden

Den er også på ønskelisten
Gravatar

#18 jessup 15 år siden

from her..., sweet..., atlantic, local ..., leoparden er alle at finde i mit forslag til afstemning. + Crimson pirate, The Swimmer, brute force, the Killers, Elmer Gantry,1900
This is just until June
Gravatar

#19 Morbid 15 år siden

Il Conformista
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#20 Steffan Rasmussen 15 år siden

1900
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.

Skriv ny kommentar: