• "The Fifth Element"
    19%
  • "Die Hard"
    16%
  • "Twelve Monkeys"
    15%
  • "Pulp Fiction"
    14%
  • "The Sixth Sense"
    13%
  • "Armageddon"
    7%
  • "The Last Boy Scout"
    6%
  • "Unbreakable"
    4%
  • "Die Hard 2: Die Harder"
    3%
  • Anden...
    2%

Stemmer i alt: 1721

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 MadMartigan 21 år siden

Pulp Fiction er jo langt den bedste film der er på listen, men om Bruce lige skal have den ære er vel svært at sige...

Butch: I think I have a broken rib!
Fabienne: From giving me oral pleasure?
I'm your huckleberry...
Gravatar

#12 azathoth 21 år siden

#9: Hudson Hawk har da en vis portion charme... men jeg vil ikke kaldte den "bedste" noget som helst!!! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#13 Slettet Bruger [3988288351] 21 år siden

Må sige at Sixth Sense aldrig rigtigt fangede, dog modsat Unbreakable, så ikke fordi jeg har noget imod den genre.
Hvad er der galt med Die Hard With A Vengeance (ja, kunne ikke huske den engelske titel :/ ) ?
Gravatar

#14 chandler75 21 år siden

# 13 Bl.a. er den klaustrofobiske følelse man fik fra de to første film (spærret inde i et tårn, kravle rundt i en luftskakt i 2'eren) ikke til stede, fordi den foregår i en storby.

Og Jeremy Irons som forsøger tysk accent er altså ingen Hans Gruber :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#15 azathoth 21 år siden

#13: Der er intet galt med Die Hard 3... det er en aldeles udemærket action film... den har bare ikke samme standard som de to andre.
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#16 filmz-Daniel_Logan 21 år siden

Vil sige at Die Hard: With A Vengeance slår Die Hard: Die Harder. I mine øjne er en actionfilm aldrig bedre end dens skurk, og i den afdeling ligger DH2 ikke helt så godt, idet den ikke har en rigtig skurkerolle.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#17 filmz-Elvis-SUN- 21 år siden

Jeg mener også helt sikkert at 3'eren overgår 2'eren med flere længder, mest fordi den ligesom i 1'eren har en fed skuespiller til at spille bad guy, selvom det må siges at være en ganske umulig opgave at skulle måle sig med Alan Rickman :)

Jeg stemte her på Twelve Monkeys, selvom 5th Element og Pulp Fiction også hører til blandt mine absolutte favoritter!

#18 Slettet Bruger [3988288351] 21 år siden

Hehe, jeg er da glad for at der er andre der er enige i, at Die Hard 3 også er en film der er bedre end gennemsnittet.

Men læg nu mærke til at jeg ikke skrev at den var bedre end de andre to. Jeg stemte jo selv på 1'eren. Synes bare den fortjente at være med, intet andet :D
Gravatar

#19 MuManden 21 år siden

Jeg stemte på 5th Element, fordi det er den film, med Bruce, jeg har set flest gange og fordi jeg elsker rumfilm, og dette er en ren perle.........
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#20 Skobbolop 21 år siden

den mand har alligevel lavet et par gode film, nu hvor man tænker på det..

Skriv ny kommentar: