• "The Fifth Element"
    19%
  • "Die Hard"
    16%
  • "Twelve Monkeys"
    15%
  • "Pulp Fiction"
    14%
  • "The Sixth Sense"
    13%
  • "Armageddon"
    7%
  • "The Last Boy Scout"
    6%
  • "Unbreakable"
    4%
  • "Die Hard 2: Die Harder"
    3%
  • Anden...
    2%

Stemmer i alt: 1721

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 SpielbergFreak 21 år siden

28#

Som de andre, følte jeg mig også underholdt første gang. Men jeg følte mig dum anden gang, humoren er pinlig (på nær Chris T), men resten er til at krumme tær over.
"Example": Ham der røver BW i starten er lavet alt for dum og irriterende, med mærkelige ticks i ansigtet og en anstrengene måde at snakke på.
Da BW`s overordnede kommer for at indkalde ham: Hende den tyske "mutter-møg-swein" agtige officer, de vil have skal være hans kone. Hun er for meget, tanken er go nok, men det er pænslet får meget.
Og måden de tre officere sidder klemt inde frydseren med deres tegnefilms-agtige ansigt hælner til børnehumor. Det kan godt være det er meningen, men jeg bryder mig ikke om det.
Jeg stemte på 12 monkeys, og det er en film der også er meget blandende meninger om, mange jeg kender kan ikke lide den, de synes den er mærkelig. Men det er jo endnu en gang smag og behag. Håber mit argument kan bruges.

"Hasta La Vista Baby"
Gravatar

#32 azathoth 21 år siden

#31: Sure... der var bare lige ved at gå Harry over dig!!! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#33 filmz-Daniel_Logan 21 år siden

#32 Nu er han blevet et adjektiv eller hva'? Han er meget harry, eller det var meget harry't. Eller hvad med et verbum: Han harryer bare hele tiden.. ;)
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#34 MikkelHJ 21 år siden

#33 Er du okay, Harry?
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#35 filmz-Elvis-SUN- 21 år siden

#33 Du mangler navneordet: "Han har lavet en Harry".

#36 SpielbergFreak 21 år siden

I må ikke kalde mig Harry. Hvis jeg har været Harryed på nogen måde har det ikke være meningen. Laver jeg tit en Harry? Hvis jeg gør så sig lige til, for det rygte vil jeg nødigt bære på.

Harry, Harryer for vildt.
Gravatar

#37 filmz-The-Real-1 21 år siden

Jeg vippede lidt frem og tilbage mellem "Det 5. Element" og "Armageddon", men valgte "Det 5. Element":

Desuden undre jeg mig over at "Unbreakable" er med på listen, for jeg vil hellere skyde mig selv i foden end at se den film igen!!!
What happened last night?
Oh, gunfight, explosions, sharks, you know, the usual.
Gravatar

#38 Patriarch 21 år siden

ok... jeg synes Unbreakable er en stærkt undervurderede film. Smukt filmet, fed ide, godt spillede, og en meget andeledes film... jeg synes den er blærede
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#39 azathoth 21 år siden

#38: Jeg vil give dig ret... Unbreakable er en unik vinkel på superhelte. Det er en fantastisk film.

Men den når sgu ikke 5th element til sokkeholderne. 5th element er en af mine yndlingsfilm... mest pga. den fantastiske verden som Luc Besson har bygget op... jeg synes det er for fedt at filmen afviger fra den typiske "startrek" sci-fi vision for fremtiden... og så er den jo spækket med gode skuespillere Bruce Willis, Gary Oldman og Ian Holm, der jo alle spiller fantastisk.
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#40 skittlez 21 år siden

#39 ja og Luke Perry :)

Vi skal jo heller ikke undervurdere den smukke Milla Jovovich.
Bare synd at Luc Besson ikke har instrueret noget længe, men i stedet skrevet 20-30 (ok, næsten) mere eller mindre uinteresante filmz.

#38 Unbreakable er en af mine yndlingsfilms, men dens slow pace sætter nok de mere utålmodige tilskuere af.
------------------
http://www.facebook.com/DampMusik

Skriv ny kommentar: