• "The Fifth Element"
    19%
  • "Die Hard"
    16%
  • "Twelve Monkeys"
    15%
  • "Pulp Fiction"
    14%
  • "The Sixth Sense"
    13%
  • "Armageddon"
    7%
  • "The Last Boy Scout"
    6%
  • "Unbreakable"
    4%
  • "Die Hard 2: Die Harder"
    3%
  • Anden...
    2%

Stemmer i alt: 1721

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 filmz-derb 21 år siden

12 aber er nu den fedeste..
filmz.dk - din reklamesøjle på nettet.
http://derb.dk
Gravatar

#22 Skobbolop 21 år siden

mit valg faldt dog på Die Hard

A - "schiess das fenster"
B - "?"
A - "shoot teh glass!"

#23 Patriarch 21 år siden

12 monkeys...

og så Unbreakable....
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#24 skittlez 21 år siden

Pulp Fiction er den bedste film han har medvirket i.
Hans bedste skuespil ses efter min mening i 12 monkeys og unbreakable (som jeg synes er meget undervurderet)
Ellers er hans karriere gået lidt i stå på det sidste, og han har valgt nogle halv-komiske sikre roller. Han må godt snart udfordre sig selv en smule igen.
http://www.facebook.com/DampMusik
Gravatar

#25 Ikari 21 år siden

Han vender tilbage som The Tulip i "The Whole Ten Yards" -der kan man tale om en halvkomisk rolle... Tror ikke det bliver en god film :-(
Gravatar

#26 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

Min stemme går uden tøven til "12 Monkeys" - ikke bare er Bruce fremragende, men også både filmen, historien etc. og de andre skuespillere er til 6 stjerner.

Han er en af de skuespillere, der altid leverer varen selvom det måske ikke altid er i Oscar-film/kvalitet.

---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#27 SpielbergFreak 21 år siden

Hvordan kan man stemme på The Fifth Element, den er så røv dårlig. Bruce er hård nok i den som altid og Gary Oldman sparker også, men resten er da en ordenlig gang lort! 12 Monkeys og den første Die Hard (som jeg i øvrigt ser som den bedste actionfilm ever).
Gravatar

#28 azathoth 21 år siden

#27: Beware!!!

Kan du evt. lige begrunde din udtalelse, istedet for bare at sige den er røvdårlig???
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#29 Patriarch 21 år siden

Jeg er enig.. d. 5 element er ringe.. synes den var udmærket da jeg så den for første gang.. men efter jeg blev ældre og så den var det bare tydligt hvor plat den egentlig var... altså... plat og åndede humor... der er dog en ting som jeg får vold griner over, og det er ham gutten der prøver at røve bruce i starten... damn det er griner
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#30 filmz-Daniel_Logan 21 år siden

Enig. Jeg synes The Fifth Element var en standard sci-fi flick, uden noget specielt. Der er ikke engang særlig meget action i, udover der til koncerten, eller hvad det nu er. Bruce Willis er ok, og Chris Tucker ligeså, men både Willis og Besson har lavet langt bedre film.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..

Skriv ny kommentar: