• "The Fifth Element"
    19%
  • "Die Hard"
    16%
  • "Twelve Monkeys"
    15%
  • "Pulp Fiction"
    14%
  • "The Sixth Sense"
    13%
  • "Armageddon"
    7%
  • "The Last Boy Scout"
    6%
  • "Unbreakable"
    4%
  • "Die Hard 2: Die Harder"
    3%
  • Anden...
    2%

Stemmer i alt: 1721

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 Slettet Bruger [3988288351] 21 år siden

Synes nu godt at Mega Hard også godt kunne have sit egen punkt. Havde stemt Die hard (1) alligevel, men Die Hard: Mega Hard er da bestemt en fed film.
Gravatar

#2 azathoth 21 år siden

Mega Hard... [fnis]

Der er så mange fede film med Bruce, og vi regnede med at hvis folk stemte Die Hard ville de nok vælge en af de to første... derfor ryger "Die Hard: With A Vengeance" ind under "anden"
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#3 The Insider 21 år siden

* fniser også *
War. War never changes.
Gravatar

#4 MikkelHJ 21 år siden

Det endte med at blive The 5th Element. Jeg kan næsten ikke tro, at Armageddon (Outta Here) overhovedet er på en liste over bedste film eller bedste noget som helst overhovedet. Det var et forfejlet forsøg på at kombinere actionfilm med chick flick med intentionen om at få det bedste fra begge verdener. Hvad vi fik var en værre gang sødsuppe.
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Gravatar

#5 filmz-Erroneus 21 år siden

Avs der er mange, det ligger imellem The Sixth Sense, The Fifth Element, Twelve Monkeys og Pulp Fiction.

Men Pulp Fiction vinder da pga. den var så dejlig ny og forfriskende.

/me slår Jeffe MEGA hårdt Nu bliver din T3 biletter sq revet over!! ;D
Nobody likes you. Everybody hates you. You're going to lose. Smile, you fuck.
Gravatar

#6 coolflash 21 år siden

Den var sgu svær den her... (!) Var et par gode perler imellem. Dog må jeg overgive mig til Pulp Fiction. Ikke sådan pga. Bruce´s skuespil, men mere fordi den film er så genial at jeg kunne brække mig! :D Måske det fedeste manus ever...

Regards,
-CoolFlash
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need."
Gravatar

#7 Spanner 21 år siden

Hvis det alene skulle være på grundlag af Bruce's præstation ville jeg have valgt 12 Monkeys. Men som bedste overall måtte jeg placere min stemme på Pulp Fiction.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#8 filmz-Wacker 21 år siden

KORBEN DALLAS! Here is his! The one and only winner of the Gemini Croquet contest! This boy is fuuueled, like FIRE! So ladies, start melting cuz the boy is hotter than hot! He's HOT! HOT! HOT!

Jeg satte kryds i: "The Fifth Element"
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#9 filmz-tersted 21 år siden

Den bedste Bruse Willis film er helt klart Hudson Hawk det er en stor fejl at den ikke er med i afstemningen.
Gravatar

#10 Spanner 21 år siden

o_O

Hudson Hawk???
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem

Skriv ny kommentar: