• "The Fifth Element"
    19%
  • "Die Hard"
    16%
  • "Twelve Monkeys"
    15%
  • "Pulp Fiction"
    14%
  • "The Sixth Sense"
    13%
  • "Armageddon"
    7%
  • "The Last Boy Scout"
    6%
  • "Unbreakable"
    4%
  • "Die Hard 2: Die Harder"
    3%
  • Anden...
    2%

Stemmer i alt: 1721

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#51 filmz-loonie 21 år siden

#49 - "Hvis Pulp Fiction er usandsynlig så har Bruce ALDRIG været med i en film der er sandsynlig... "

Det er ikke pointen i mit udsagn. Pointen er at det er netop usandsynligt så ynkelig en film kan være. Forstået på den måde usandsynlig ikke som noget der sandsynligvis har/kan have foregået. Usandsynlig ringe film á la Pulp Fiction, er usandsynlig på den led at man nægter at tro sådan en film kan laves. Hvis man fortalte andre om den ville vedkommende ikke tro på ens ord, derfor usandsynlig. Men alligevel er det lykkedes at lave den - selvom det er usandsynligt! Get the picture?

#48 - Bedste Bruce Willis film, så tripper jeg til Last Man Standing.

#47 & #49 "Harry" - aner ikke hvad i skriver om!

#52 Spanner 21 år siden

Sandra/Metronome har sjovt nok en afstemning på deres hjemmeside om hvilken Bruce Willis film, der er bedst. Der har "Hart's War" skægt nok fået 46% af de afgivne ca 300 stemmer *g*
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#53 coolflash 21 år siden

Ok. Hver sin smag. Men jeg vil råde dig til at se Pulp Fiction én gang til. Hvis du er en af dem der kun har set det mesterværk én enkelt gang og konkluderet at det var noget lort fordi det overhovedet ikke hang sammen, så giv den en second chance. Kender op til flere der ikke brød sig om filmen første gang, indtil de så den igen. Efter den famøse anden gang, var de laaaangt mere begejstrede. PF er absolut ikke en tømmermandsfilm. Det er et postmoderne puslespil - med dybde, og et fremragende manus!

Snyd ikke sig selv. Se den igen. Det er mit råd til dig. Du kan følge det, eller lade vær :) Og, jahh ok... Det kan selvf. også godt være at du bare ikke er til den slags film. Vi er jo allesammen så forskellige ik?

-CoolFlash
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need."
Gravatar

#54 filmz-loonie 21 år siden

#53 - Enig hver sin smag. Det kan være at man skulle torturere sig selv med at se den igen. Det kan være at den blev bedre! Jeg dyrker ellers film som jeg mener ligger lidt i den stil. Jeg kunne fx godt li´ Reservoir Dogs.

Blandt mine absolutte favoritter er Fight Club.

Hmm, jeg må låne PF og forsøge igen!

#55 El vez 21 år siden

#54 Ja, du er sgu stadig en gentleman, det kan man ikke tage fra dig!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#56 coolflash 21 år siden

Uha! Reservoir Dogs er fandeme dejlig. Og Fight Club er OVERDREVET lækker!! Er selv ret så bidt af den film.

:D Håber torturen bliver behagelig... *griner*

MVH
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need."
Gravatar

#57 filmz-Culnov 21 år siden

Kan nu bedst li' The fifth element :P
Gravatar

#58 Skovstur 21 år siden

Undrer mig meget over det femte element vandt, ikke fordi det er en dårlig film, men fordi der er så mange bedre valgmuligheder som Pulp Fiction og Die Hard.. Havde forventet Die Hard fordi det er en af de fedeste action film der er lavet...

Men undrer mig over der ikke er nogen der har fremhævet The Last Boyscout, den film er jo det bedste bevis på hvad en rigtig action film er. Den har alle elementerne og ikke en skid andet den prøver ikke på at virke som andet end en underholdende film og efter min mening er den toppen af action og derefter er det kun gået ned af bakke for den genre.
-
"I always tell the truth. Even when I lie"
Gravatar

#59 filmz-Phelodivia 20 år siden

nu synes jeg ikke rigtigt om ham men Armageddon er den bedste hvis jeg skulle sige en
Gravatar

#60 filmz-dvede 20 år siden

Hva?? Armageddon? Are you seriøs man! What the hell are you snaking about? Jeg elsker dig.
-------------
If He´s so smart, how come hes dead?

Skriv ny kommentar: