• "Batman Begins"
    38%
  • "American Psycho"
    17%
  • "The Machinist"
    15%
  • "The Prestige"
    10%
  • "Cubic" ("Equilibrium")
    8%
  • "Solens Rige"
    5%
  • Jeg bryder mig ikke om Christian Bale
    3%
  • "Dragejægerne"
    2%
  • Anden film
    1%
  • "The New World"
    1%

Stemmer i alt: 1418

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 filmz-Bruce 17 år siden

Machinist
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#12 filmz-Angel Eyes 17 år siden

#10: "Equillibrium" (på dansk "Cubic" - don't ask why) er da helt klart seværdig.
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz
Gravatar

#13 filmz-bullettooth 17 år siden

ok, må se om jeg falder over den....
--------- for rent ---------
Gravatar

#14 filmz-Is 17 år siden

Chistian Bale... Ja,, den er svær, for han spiller utrolig godt i alle sine film...

Men nr. 1 bliver Batman Begins.. Han er så cool i denne film, og er efter min mening den bedste Batman nogensinde..
Nr 2 bliver The Machinist.. Han spiller også sindsyg godt i denne film..

Min top 5 ser sådan ud:
1. Batman Begins
2. The Machinist
3. The Prestige
4. American Psycho
5. The New World
Gravatar

#15 filmz-origo 17 år siden

Valget stod, som så mange andre herinde, mellem The Machinist og Batman Begins. Det endte med at blive The Machinist, da det virkelig er en kraftpræstation i skuespilpræstation. Både på et uset fysisk niveau, men også karakterfremstillingen.
Ignorance is blis...
Gravatar

#16 filmz-LBA 17 år siden

Det var en svær en, syntes jeg. Syntes han spillede fantastisk i både "American Psycho", "The Machinist", "Batman Begins" og "The Prestige". "Dragejægerne" husker jeg kun svagt. Grublede længe over, hvilken en jeg skulle tage, da jeg er helt vild med de fire første film, som jeg nævnte. Det endte med at blive "Batman Begins", da det er den film jeg bedst kan lide med ham. Men de tre andre ligger ikke langt bagefter! Dog skal jeg lige nævne at jeg bedst kunne lide "American Psycho" i bogform, da den fortæller meget mere end filmen gjorde. Filmen havde censureret for meget, desværre.
Gravatar

#17 Bony 17 år siden

Uhh, det her var en svær poll.. Jeg har endnu aldrig set én eneste præstation fra Bales side som har været dårlig. Selv "Reign of Fire" synes jeg bliver løftet gevaldigt af Bales indblanding i projektet. :)

Film som "American Psycho", "The New World" eller "Empire Of The Sun" får i min bog alle en stjerne ekstra blot for Christian Bales skuespilspræstation.

Udover det så er der ingen tvivl om at "The Prestige" og "Batman Begins" er helt store filmiske værker. Men nu er jeg jo selvfølgelig også en sucker for Nolan. :D

Christian Bale må klart være min yndlingsskuespiller numero uno.

Stemmen faldte i sidste ende på "The Machinist". Han er simpelthen uhyggelig dygtig i rollen som Reznic.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#18 filmz-Aras 17 år siden

Batman Begins! Ser stærkt frem til efterfølgeren med ham!
Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything".
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
Gravatar

#19 aknot 17 år siden

Det blev "The Prestige" herfra, med Batman og Machinist som tætte efterfølgere.
Gravatar

#20 Malte006 17 år siden

En skam Harsh Times ikke er med på listen; for den da hvor gør han det godt! Udemærket film forresten ;o)

Skriv ny kommentar: