• "Batman Begins"
    38%
  • "American Psycho"
    17%
  • "The Machinist"
    15%
  • "The Prestige"
    10%
  • "Cubic" ("Equilibrium")
    8%
  • "Solens Rige"
    5%
  • Jeg bryder mig ikke om Christian Bale
    3%
  • "Dragejægerne"
    2%
  • Anden film
    1%
  • "The New World"
    1%

Stemmer i alt: 1418

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 rockysds 17 år siden

#27 Nej, ganske uforståeligt, men nej.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#32 filmz-puttehønen 17 år siden

stemte "American Psycho.." Han er så mega sej i den film.. top ond. Kan genrelt rigtig godt lide den film. Er dog bare lidt ærgelig over at rotte-scenen fra bogen ikke er med i filmen :-S

Det er skarpt forfuldt af hans præstation i "The Machinist" er jo ufatteligt at han tabte sig så meget og stadig var i stand til at give en pragt præstation. Kan desuden godt lide historien og hele flowet i filmen. Men ved gud det er ikke en film man skal sætte på hvis man er depri i forvejen.
"why is the rum always gone??"
Gravatar

#33 filmz-mrhands 17 år siden

Jeg stemte på hans rolle i Solens Rige/Empire of the Sun, som er stærkt efterfuldt af American Psycho.
Gravatar

#34 rockysds 17 år siden

#32 Havde den været med, havde den 100 % sikkert fået en NC-17. Bare at forestille det for sig i hovedet... "The horror, the horror..."
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#35 filmz-puttehønen 17 år siden

#34-- den scene er grunden til at jeg kan læse den bog igen og igen.. I den slags situationer får man virkelig fuldt udbytte af sin livlige fantasi..
"why is the rum always gone??"
Gravatar

#36 lagoni 17 år siden

Bale er jo en fantastisk skuespiller, som jeg endnu ikke har set gøre det dårligt (lidt som Edward Norton), men stemte Solens Rige, brilliant skuespil.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#37 lasse78 17 år siden

Equilibrium blir det hos mig. Den film har bare et eller andet over sig som jeg er totalt vild med.....
http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#38 dolphinfriendly 17 år siden

"The Machinist" - det var rollen hvor jeg virkeligt tog hatten af for ham. Men derudover er der kun én Batman, og det er naturligvis Christian Bale.

Gravatar

#39 Riqon 17 år siden

#27 - Han er stadig ung, så det kommer nok.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#40 filmz-MarcusB 17 år siden

american psycho.

Skriv ny kommentar: