• "Batman Begins"
    38%
  • "American Psycho"
    17%
  • "The Machinist"
    15%
  • "The Prestige"
    10%
  • "Cubic" ("Equilibrium")
    8%
  • "Solens Rige"
    5%
  • Jeg bryder mig ikke om Christian Bale
    3%
  • "Dragejægerne"
    2%
  • Anden film
    1%
  • "The New World"
    1%

Stemmer i alt: 1418

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 NightHawk 17 år siden

# 38 -

Du har ret i at der kun er én Batman...nemlig, Michael Keaton. Han er imo den skuespiller, der har gjort det bedst i franchisen både som Bruce Wayne og Batman. Det slipper Bale knap så godt fra mht. sidstnævnte del af figuren.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#42 Zabriskie 17 år siden

#41 Enig!
...
Le temps détruit tout
Gravatar

#43 filmz-DocDoom 17 år siden

At Batman fører denne poll afspejler imo to ting:

1) Det er en mainstream film, som mange har set, og som de derfor stemmer på af den grund. Der er nok mange, der ikke har set fx. The Machinist.

2) Batman er en populær franchise, som mange stemmer på pga. filmen/historien og ikke så meget på grund af Christian Bale-rollen.

Jeg finder da helt klart, at både hans rolle og hans skuespil i The Machinist er langt bedre end i Batman, hvor hans rolle er mere 'flad'.

Slutningen af The Machinist:
Hvad var det egentlig lige der skete? Er jeg den eneste, der synes, at der manglede ti minutters film? Kan nogen forklare, eller er der ingen forklaring?
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#44 filmz-mader 17 år siden

Forstår ikke hvordan nogen kan synes american psycho er en dårlig film. synes at den holder sig ret tæt op ad bogen af Brett Easton, dog uden de helt eksplicitte og grafiske scener... så mit valg faldt på american psycho rollen!
You talking to me!!!
Gravatar

#45 filmz-christopher blair 17 år siden

Helt klart 'Solens rige'. Jeg tror at hvis alle havde set alle de film der er på listen så ville 'Solens rige' ligge højere !!! Han er jo ikke andet end en lille dreng på det tidspunkt, og alligevel bærer han den film med en gennemført fremragende præstation. Men han er helt klart en af de mest spændende skuespillere vi har i dag, og det er, som nogen tidligere har nævnt, ret utroligt at han ikke har en oscar nominering endnu...
Gravatar

#46 Benway 17 år siden

Det blev "American Psycho", men der er mange virkelig gode præstationer.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#47 Riqon 17 år siden

#43 - Tænk, det var ellers dét, jeg primært kunne lide ved Batman Begins - at Bruce Wayne/Batman ikke længere var så "flad", som vi havde været vant til. Keaton har et deadpan ansigt svarende til Keanu Reeves', og i den første Batman-film (husker ikke den med Catwoman så godt) viser han stort set ikke én eneste følelse og prøver heller ikke på det, for Burtons fascination af tegneserien lå et helt andet sted. Nolan, derimod, gik netop efter den psykologiske indfaldsvinkel og behøvede derfor en skuespiller med Bales evner til at kunne udleve karakteren.

Ang. Machinist, så har den nogle ret alvorlige huller i plottet, men den overordnede forklaring er vist
at skyldfølelse har gjort ham søvnløs, tynd og temmelig hallucinerende. Hans hit-and-run kommer tilbage og spøger i hans sind, mens han er i denne tilstand - indtil han melder sig selv til politiet og endelig finder forløsning (og får noget søvn). Var det dét, du mente?
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#48 mvejen 17 år siden

Min stemme faldt på "American Psycho", har desværre ikke set The Machinist og kan ikke huske hans deltagen i Empire of the sun.....
Gravatar

#49 filmz-yoshimura 17 år siden

#48 Så tag og se EotS igen ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#50 Silver666 17 år siden

Han er nok en af mine ynglings skuespiller svært at vælge :(
Men tror jeg siger Equilibrium.

Skriv ny kommentar: