• Jeg har ikke set nogen af dem
    34%
  • Requiem for a Dream
    26%
  • The Wrestler
    23%
  • The Fountain
    9%
  • Kan ikke lide hans film
    5%
  • Pi
    4%

Stemmer i alt: 1273

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 MOVIE1000 15 år siden

Det her er pinligt har ikke set en enste af hans film det må jeg se at få gjort så jeg var vunget til at stemme jeg har ikke set nogen af dem :- (
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#12 filmz-Is 15 år siden

Jeg har set alle undtagen "Pi". Synes de er virkelig gode og rørende. The Fountain og Requiem For A Dream er nok dem jeg bedst kan lide, men sidstnævnte får min stemme da den havde et stort indtryk på mig.
Gravatar

#13 database 15 år siden

Jeg har stadigvæk Pi til gode, men ellers holder jeg utroligt meget af alle hans film. Jeg stemte blankt, da jeg ikke kunne vælge mellem The Wrestler og Requiem. The Fountain er ligeledes en stor og forunderlig filmoplevelse, der vokser ved hvert gensyn.
Gravatar

#14 filt 15 år siden

Uden tvivl The Fountain.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#15 Bates 15 år siden

Det blev også "The Fountain".

Men alle hans film er fantastiske, så det var svært at vælge.
Gravatar

#16 jessup 15 år siden

Jeg er håbløst bagefter - var glad for PI i sin tid og Requim.. sagde mig ikke synderligt meget. Jeg har dog ikke set sidstnævnte siden jeg så den i biografen så den skal, sammen med resten af hans film, ses snarlig.
This is just until June
Gravatar

#17 Antlion 15 år siden

"Requiem for a Dream" foran "Pi".

Enhver musikinteresseret vil også have gode grunde til at se Aronofskys film - nemlig pga. den geniale komponist Clint Mansell!
Gravatar

#18 Skeloboy 15 år siden

Pi er rigtig god, de tre andre er blandt mine absolutte favoritter...stemmen gik til The Wrestler, men Requiem og Fountain er også geniale...

Ifølge Wiki er han i gang med et Noahs Ark-projekt, det kan blive spændende
Gravatar

#19 Antlion 15 år siden

#18:

Og en ny "RoboCop"-film, hvilket jeg har mine tvivler til, til trods for, at det er Aronofsky.
Gravatar

#20 Skeloboy 15 år siden

#19 - hehe, også derfor jeg ikke nævnteden;)

Men RoboCop er enmeget fed idé, såmon ikke han kan få noget godt ud af det...jeg ser ham dog ikke som en action-instruktør

Skriv ny kommentar: