• Jeg har ikke set nogen af dem
    34%
  • Requiem for a Dream
    26%
  • The Wrestler
    23%
  • The Fountain
    9%
  • Kan ikke lide hans film
    5%
  • Pi
    4%

Stemmer i alt: 1273

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 filmzkim 15 år siden

Jeg har faktisk ikke fået set nogle af hans film, men skal da snart have set "The Wrestler" og "Requiem For A Dream", hvis jeg kan få fat på den.
Gravatar

#2 filmz-gofferoffer 15 år siden

The Fountain. Det nærmeste, jeg er kommet en religiøs oplevelse, og min absolutte favoritfilm.
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#3 Kruse 15 år siden

Requiem for a Dream - En fantastisk film og en barsk historie om tre forskellige personers afhængighed af stoffer.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4 RFriis 15 år siden

"Requiem for a Dream".

Jeg synes også godt om både "Pi" og "The Wrestler", mens "The Fountain" ikke rigtig faldt i min smag.
Gravatar

#5 Saenjaina 15 år siden

The Fountain er nok en af mine absolut yndlingsfilm. Pi er også en fed film.
Gravatar

#6 RasmusFL 15 år siden

'Pi' har jeg desværre til gode, men ellers er Aronofsky en stor kunstner i mine øjne. Selv hans svageste af de tre film jeg har set - 'The Fountain' - er en forunderlig og uforglemmelig oplevelse, der som få vokser på én efter det ene tiltrængte gensyn efter det andet.

Det blev uafgjort mellem 'Requiem' og 'The Wrestler'. Utvivlsomt to af de bedste film, jeg nogensinde har set.
Pvt. Witt: "You ever get lonely, sergent?" Sgt. Welsh: "Only around people"
Gravatar

#7 filmz-Bruce 15 år siden

The Fountain
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#8 christianhg 15 år siden

Jeg er ikke helt vildt glad for nogen af dem (de tre gamle), men Pi fik min stemme. Jeg har ikke set The Wrestler.
Are you crazy? The fall will probably kill you.
Gravatar

#9 rockysds 15 år siden

"Requiem for a Dream" foran "The Fountain".
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#10 Tylerdurden 15 år siden

Det er fandeme unfair!!!!!

Jeg elsker The Wrestler. Jeg synes den er fanstastisk.

Men jeg har virkelig en svaghed for The Fountain. Den taler altså bare direkte til mit hjerte.

Stemte The Wrestler, for den har jeg næsten lige set og jeg var blæst væk af den.
Men dybt i mit hjerte tror jeg min yndlings er The Fountain.
Musikken i den film er også mit yndlings score. Det lytter jeg til nærmest dagligt.
Fuck! Skulle ha stemt The Fountain.

Træk venligts min stemme tilbage og sæt den på "The Fountian." Tak! :-D
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?

Skriv ny kommentar: