• Jeg har ikke set nogen af dem
    34%
  • Requiem for a Dream
    26%
  • The Wrestler
    23%
  • The Fountain
    9%
  • Kan ikke lide hans film
    5%
  • Pi
    4%

Stemmer i alt: 1273

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 Spanner 15 år siden

Jeg elsker Requiem for a Dream, men jeg kan bare ikke holde ud at se den så mange gange, som den måske fortjener.

Derfor vinder The Fountain. Jeg har set den 7-8 gange, men den bliver ved med at overraske mig hver gang, jeg ser den. Og så skader det ikke, at den har verdens bedste score - lige foran Requiem for a Dream.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#32 Takfornu 15 år siden

Til dem som gerne vil se "Pi" så vises den på TV2 Film og bl.a. The Fountain kan købes billigt i Fona 2000, så man kan stadig nå at se dem inden Poll'en udløber :)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#33 Riqon 15 år siden

Jeg mangler at få set Pi og The Wrestler, men både The Fountain og Requiem for a Dream er jo helt fantastiske film, så jeg stemte på sidstnævnte.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#34 Silver666 15 år siden

Har kun set Requiem for a Dream og The Wrestler
Requiem for a Dream syntes jeg var elendig.
The Wrestler derimod er jeg helt vil med :-)
Gravatar

#35 Åkepool 15 år siden

Er det bare mig der synes det er lidt voldsomt, at lave en afstemning om bedste film, fra en mand der kun har lavet 4 film?

#26 - Arh, han kan da højst ha' lavet 4 gode film ;) Medmindre der er film de ikke ville ha' med i afstemningen.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#36 Riqon 15 år siden

Åkepool (35) skrev:
Er det bare mig der synes det er lidt voldsomt, at lave en afstemning om bedste film, fra en mand der kun har lavet 4 film?

Måske, men afstemningen kan nok ses som et udtryk for, at mange mennesker ser hans bare 4 film som værende næsten i en liga for sig selv.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#37 Highland Park 15 år siden

"Requiem for a Dream".
"The Fountain" ville formentlig have været meget bedre, hvis Aronofsky havde fået penge nok til at fuldføre sin vision. Jeg kan ikke forestille mig, at filmen vinder ved gensyn.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#38 sunz 15 år siden

Requiem for a Dream. Helt Klart.

Herefter kommer:
The Wrestler
Pi
The Fountain
Gravatar

#39 sluppermand 15 år siden

Jeg tilslutter mig majoriteten og stemmer på The Fountain. Fantastisk sanselig og smuk film.
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
Gravatar

#40 Bony 15 år siden

Jeg undrer mig lidt over, at der næsten hver gang der er en poll herinde, bliver stemt flest gange på "jeg kender ikke.." eller "jeg har ikke set..".

Sig mig engang, hvad ser Filmz-brugerne egentligt af film, nu de er så film-interesserede? Jeg mener, for et Film-site at være, er der åbenbart ikke mange der rent faktisk SER film. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/

Skriv ny kommentar: