• Jeg har ikke set nogen af dem
    34%
  • Requiem for a Dream
    26%
  • The Wrestler
    23%
  • The Fountain
    9%
  • Kan ikke lide hans film
    5%
  • Pi
    4%

Stemmer i alt: 1273

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 stoffer 15 år siden

#40 - Det er da også langt mere interessant at snakke om film end at se dem.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#42 Bony 15 år siden

Hvad angår poll'en, så har "Requiem for a Dream" altid været en af mine absolutte yndlingsfilm, endda fra før jeg overhovedet kendte Aronofskys film og generelle stil. Det er et stykke tid siden, at jeg har set "The Fountain", men regner med at se den på BD i aften, når gæsterne er taget hjem.

"The Wrestler" og "Pi" har jeg dog til gode, men glæder mig meget til at se dem. "Requiem for a Dream" får dog min stemme, da den altid har været noget helt speciel for mig og står klart i min hukommelse, som værende noget af det mest interessante rent filmisk, som jeg nogensinde har set. Filmisk-poesi af højeste karat. Første gang jeg så den var jeg fuldstændig solgt. Det var desuden også ved denne film, at jeg fik øjnene op for både Jared Leto, Jennifer Connelly og Ellen Burstyn.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#43 Verbal 15 år siden

"The Wrestler". Så den i går - super film.
And like that... he's gone.
Gravatar

#44 Riqon 15 år siden

#40 -

Man kunne vende det om og spørge, hvad det er for nogle polls, der bliver lavet herinde ;) Men måske pointen er, at der er mange film derude, og der er mange forskellige mennesker med forskellig smag og hang til forskellige genrer - så uanset hvilken film du nævner, så vil der altid være rigtig mange, der ikke har set den.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#45 MOVIE1000 15 år siden

#44 rigtigt :-)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#46 Bohemian 15 år siden

Meget svær..så tjekkede IMDB for a tse hvad jeg havde stemt på dem derinde..og The Fountain havde fået min højeste stemme med 9, så den fik min stemme :)
Free in serenity.
Gravatar

#47 fatcat 15 år siden

Pi er min foretrukne... mangler dog stadig at se The Wrestler... glæder mig....
"I'm not going to waste my time arguing with a man who's lining up to be a hot lunch."
Gravatar

#48 ikj80 15 år siden

Har kun set The Wrestler, men den er god og Mickey Rourke er fantastisk i rollen.

Skriv ny kommentar: