• "The Big Lebowski"
    33%
  • "No Country for Old Men"
    20%
  • Hvilke brødre?
    14%
  • "O Brother, Where Art Thou?"
    12%
  • "Fargo"
    9%
  • "The Ladykillers"
    3%
  • "Miller's Crossing"
    3%
  • "The Man Who Wasn't There"
    2%
  • "Barton Fink"
    2%
  • "The Hudsucker Proxy"
    2%
  • Anden film
    2%
  • "Blood Simple"
    1%

Stemmer i alt: 1303

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 elwood 16 år siden

Define irony: a bunch of idiots dancing around on a plane to a song made famous by a band that died in a plane crash.

den replik får mig altid til og grine.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#42 Skeloboy 16 år siden

Nå...har lige set Barton Fink...4/6 til den...og Blood Simple er bestilt, og fra hvad jeg har læst, så bliver det nok 4 eller 5/6
Gravatar

#43 Steffan Rasmussen 16 år siden

#36 - Du har glemt O, Brother Where Art Thou? som er den film jeg stemte på :-)

Fedt når man går i biografen uden at have læst alt for meget omkring den, og en halv time inde i filmen opdager, at hov ... det er da Homer's Odysseen.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#44 Skeloboy 16 år siden

#43 - nå ja, det har jeg da også...5/6 til den også:)
Gravatar

#45 duuk74 16 år siden

Fargo, NCFOM og Millers Crossing på en delt førsteplads. Men stemmen blev sat ved NCFOM.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#46 Spanner 16 år siden

Der er mange rigtig gode film imellem, men The Big Lebowski har den største replay-value, så den fik stemmen.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#47 El vez 16 år siden

Denher afstemning holder :)

Lebowski kan ses igen og igen, og filmen bliver bare mere og mere morsom - utroligt. For et par år siden havde jeg stemt Fargo, men da havde jeg ikke indset at Lebowski ville blive ved med at holde ved 10., 15. og 20. gennemsyn.

Fargo og No Country kommer ind på en delt andenplads med Miller's Crossing og The Man Who Wasn't there lige i hælene.

Men så er der også O'Brother, Blood Simple og ikke mindst Hudsucker Proxy som fremragende boblere, hvilket gør afstemningen endnu sværere.

Man kan undres over hvordan The Ladykillers kan få nogen stemmer overhovedet, men jeg håber på det er folk der ikke har set nogle af de øvrige (hvilket dog er næsten ulideligt at tænke på).
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#48 Atheos 16 år siden

stemte the big Lebowski da jeg finder den hysterisk morsom . Blev dessvære meget skuffet over deres nyeste film NCFOM og syntes den var ret ringe og udensammenhæng visse steder !
Trees… I take care of them… I’m a tree wizard… six dollars and forty-eight cents
Gravatar

#49 rammy 16 år siden

103 har stemt " Hvilke brødre? " ! Ha, ha i er lamme !

Big L herfra :)
Grindhouse-geeks, horror-buffs, gore-hounds & exploitation-aficionados! Velkommen til www.sorensencinema.blogspot.com
Gravatar

#50 Riqon 16 år siden

Har desværre ikke haft fornøjelsen af de gamle mænd, så den gik til Dude.
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: