-
The Amazing Spider-Man39%
-
Spider-Man29%
-
Spider-Man 216%
-
Spider-Man interesserer mig ikke12%
-
Spider-Man 33%
Stemmer i alt: 2116
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 TP-DK 11 år siden
Fordi 3'eren ødelagde al chance for en fortsættelse.
Jeg er enig i din rækkefølge af filmene, så min stemme røg på Spider-Man 2. Jeg har dog ikke fået set Amazing Spider-Man endnu.
#32 BN 11 år siden
Jeps.
#33 BN 11 år siden
Heller ikke jeg. Jeg kan dog ikke lide nogen af de lange klip, jeg indtil nu har set. De giver mig ikke lyst til at se filmen, og det gør Andrew Garfields skuespil ikke. Hver trailer og hvert eneste klip fra den (især de overordnede ligheder med Sam Raimis første Spider-Man-film) har faktisk bare givet mig lyst til at gense den gamle trilogi. ... Men ikke desto mindre vil jeg tvangsindlægge mig selv til 'The Amazing Spider-Man' engang ved lejlighed.
#34 Kruse 11 år siden
Hvorfor? Du siger selv at de klip og trailers du har set ikke siger dig noget, og du har en så stor kærlighed til de tre første film, at du finder hele idéen med "The Amazing Spider-Man" overflødig, så hvad er det der gør at du alligevel vil se den? Jeg er bare nysgerrig, for hvis en fortsættelse eller remake/reboot af en film(eller flere film) jeg elsker, så fuldstændigt uinteressant ud for mig, så har jeg heller ikke tænkt mig at se den.
#35 BN 11 år siden
Fordi der er enkelte personer herinde, der har tudet mig ørerne fulde med, at man ikke kan vide, om den rent faktisk er god, uden at man har set den. Og ... mjah, jeg tager vel ikke ligefrem skade af at se den. ;-)
Men det har laaaaaaaaaaange udsiger.
#36 Hr. Nielsen 11 år siden
#37 Ispep 11 år siden
Jeg fandt den som sagt ganske fin, men intet mere. Jeg kunne også vældig godt lidt Tobey, men fandt Garfield bedre. Ingen har i øvrigt patent på rollen. Ligesom Keaton heller ikke havde som Batman og ej heller Bale.
#38 Lord Beef Jerky 11 år siden
Den her er vi ret enige om!
#39 BN 11 år siden
Haha. Selvom jeg sætter pris på dine inputs, så er det nu ikke for DIN skyld jeg kunne finde på at se den (evt. når den engang sendes på tv). Og dine og andre brugeres tidligere anbefalinger ser jeg heller ikke ligefrem som tvang, men derimod som venlige forslag fra den ene filmnørd til den anden ... altså lige bortset fra de to habitklædte, let bevæbnede gorillaer, du sendte til min af dig opsnusede adresse. :-)
Det handler ikke om at have "patent på" en rolle - det handler om hvem JEG gider at se i rollen. Og så handler det i høj grad også om, at JEG generelt ikke har det sådan her med gode, gennemførte filmroller/figurer: "Næh, hvor var det en god film/nogle gode film og en fremragende skuespiller i hovedrollen! Hvem ønsker jeg nu at se i den rolle næste gang, når remaket eller rebootet kommer?"
Jovist findes der eksempler på, at en tidligere film og en tidligere rolle er blevet gjort bedre i et remake/reboot (fra Burton/Keaton til Nolan/Bale + fra Richard Chamberlain til Matt Damon, you know). Men i 99,99 procent af alle tilfælde ønsker jeg efter en fantastisk film/en fantastisk trilogi at se noget andet, noget nyt i form af andre historier, andre figurer, andre universer. Gentagelser og variationer over det samme og det samme er ikke min kop te.
#40 Lord Beef Jerky 11 år siden