-
The Amazing Spider-Man39%
-
Spider-Man29%
-
Spider-Man 216%
-
Spider-Man interesserer mig ikke12%
-
Spider-Man 33%
Stemmer i alt: 2116
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 HonoDelLoce 11 år siden
Samtidigt er det et UTROLIGT stort plus for min karaktergiven af filmene, at Kirsten Dunst ikke figurerer i The Amazing Spiderman, for hende har jeg det altså svært med.
Til gengæld vinder (alle tre af) Raimi's film på skurkesiden i min bog. Jeg har intet imod arbejdet med Lizard i The Amazing Spiderman, men både Green Goblin, Octopus, Sandman og Venom var mere interessante at følge, synes jeg. Derfor glæder jeg mig også rigtigt meget til den næste Amazing-film, da det var min eneste anke i forhold til den.
#22 Åkepool 11 år siden
jeg læste da en del Spider-man som knægt, men jeg går ikke så meget op i at det skal være en tro kopi af Tegneserien og desuden fylder (ha ha) hans overvægt ikke så meget i tegneserien som i filmen.
Det kan også bare være at det er Alfred Molina selv, jeg ikke kan tage seriøst som superskurk.
tag ikke fejl, han er en glimrende skuespiller, men han har sgu ikke været ubehagelig siden "Ikke uden min datter" og det er meeeeeeget længe siden. Og så er der også forskel på at være en ubehagelig person og at være en ubehagelig, farlig superskurk.
Så havde jeg hellere set en type som Philip Seymour Hoffman spille rollen, hvis han virkelig ikke må være almindelig af bygning. Han har det der farlige, onde i sig på en måde Molina ikke rigtigt kan.
#23 Batsy 11 år siden
Det skar også utrolig meget ud af Lizards/dr Connors scener, han havde tilmed en søn, du burde kigge på de slettede scener, det er rent faktisk en skam de ikke var med i filmen.
#24 HonoDelLoce 11 år siden
Dem har jeg ikke set, og det er da ærgerligt, hvis der er taget for store bidder af hans historie ud.
Jeg har endnu ikke fået købt filmen på BD (har haft den lånt af min lillebror), så har ikke fået set noget ekstramateriale overhovedet, men regner da stærkt med at købe den, når den falder til en 100-mand (jeg kan ikke få mig selv til at købe film til fuld pris så længe jeg har 200 BD'er stående, som jeg endnu ikke har fået set :D )
#25 BN 11 år siden
1) Spider-Man 2
2) Spider-Man
3) Spider-Man 3
The Amazing Spider-Man .... Hvorfor? Hvorfor?
#26 Ericmase 11 år siden
01. Spider-Man 2
02. Spider-Man
03. The Amazing Spider-Man
04. Spider-Man 3
#27 Kruse 11 år siden
Det er sjovt for hos mig føles det nærmere som at udskifte Eric Stoltz med Michael J. Fox :)
#28 Hr. Nielsen 11 år siden
#29 BN 11 år siden
Jeg er enig i, at dette er sjovt. ;-)
#30 Slettet Bruger [192306237] 11 år siden
Samme grund som de fleste store blockbustere: penge, penge.