• The Amazing Spider-Man
    39%
  • Spider-Man
    29%
  • Spider-Man 2
    16%
  • Spider-Man interesserer mig ikke
    12%
  • Spider-Man 3
    3%

Stemmer i alt: 2116

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 wiseguy 11 år siden

Spider-Man 2
I min bog den ultimative filmatisering af tegneserien.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#42 RuckingFetard 11 år siden

Spider-Man (2002) efterfulgt af 2eren. Begge to er ganske fine.

3eren og rebooten... tja, they kinda suck.
Gravatar

#43 BN 11 år siden

Lord Beef Jerky (40) skrev:
det hele føltes som et langt deja vu.

Prøver du at dræbe min hårdt oparbejdede vilje til måske at se den?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#44 Mr. Philosopher 11 år siden

Den seneste film jeg har set med Tobey Maguire er Life of Pi (den er fantastisk ) (det er ikke løgn det hvad jeg siger The Insider) og før den er det tropic thunder og før den er det ikke nogen. jeg mener det!!!!!!!!!!
Gravatar

#45 Lord Beef Jerky 11 år siden

#43 Njæh, men hvis du ikke gider at se den, så lad være... jeg tror ikke, du går glip af noget.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#46 Ispep 11 år siden

BN (39) skrev:
Og dine og andre brugeres tidligere anbefalinger ser jeg heller ikke ligefrem som tvang, men derimod som venlige forslag

Nå, det var godt :D Den nye SpiderMan tror jeg heller ikke er dig, så den tror jeg ikke jeg vil anbefale, og som sådan heller ikke en vigtig film såmænd. Den var okay, men hurtigt glemt igen. Jeg så den fordi jeg trods alt nyder superhelte genren, som bare god underholdning.

BN (39) skrev:
andre figurer, andre universer. Gentagelser og variationer over det samme og det samme er ikke min kop te.

Det er der ingen der ønsker. Men dermed ikke sagt jeg ikke ser nogle forsøg, selvom en serie som f.eks Batman nu er afsluttet af Nolan, så synes jeg stadig der er nogle muligheder, måske en decideret filmatisering og et andet univers, som netop vil skille sig ud. Det kan også give bagslag, som f.eks med Bourne Legacy, hvor man netop gentog det der allerede var, og det fandt jeg da også kedeligt, selvom jeg indrømmet havde høje tanker om projektet til at starte med. Sådan kan det gå, men da jeg elsker den type film, håber jeg jo altid på noget godt. Jeg skuffes indimellem, men jeg overraskes også.
Gravatar

#47 BN 11 år siden

#46:

Lad os håbe på flere overraskelser og færre skuffelser, når nu de der uundgåelig udslag af genbrug rammer filmlærrredet. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#48 Åkepool 11 år siden

BN (25) skrev:
At bytte Tobey Maguire (Tåben Mc.Græder?) ud med en anden skuespiller i Spider-Man, svarer i mine øjne til at bytte Michael J. Fox ud med en anden skuespiller i 'Back to the Future'-trilogien.

Selvom Kruses svar var ganske snildt, så hopper jeg på din vogn, hvad det her angår.

Garfield er jo Flavour of the month, men de modediller hopper en gammel krikke som jeg, ikke på.

Det skal dog siges at jeg syntes godt om Garfield i "The Social network" og den anden film jeg har set med ham, som jeg ikke lige midt om natten kan huske hvad hedder. Tobey var bare en bedre Spider-Man.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#49 Lord Beef Jerky 11 år siden

Åkepool (48) skrev:
Det skal dog siges at jeg syntes godt om Garfield i "The Social network" og den anden film jeg har set med ham, som jeg ikke lige midt om natten kan huske hvad hedder.

Boy A? Garfield er en fremragende skuespiller, og skal nok nå at høste meget mere anerkendelse en Maguire. Forstår du?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#50 Kruse 11 år siden

Åkepool (48) skrev:
Garfield er jo Flavour of the month, men de modediller hopper en gammel krikke som jeg, ikke på.

Ja, selvfølgelig er det bare en modedille, og ikke fordi at han er afsindigt talentfuld. Udover "The Social Network"(og "The Amazing Spider-Man" for den sags skyld), så er han også fremragende i "Boy A", "Red Riding: In the Year of Our Lord 1974" og "Never Let Me Go", og kan efter min mening væsentligt bedre bære en hovedrolle end Tobey Maguire.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: