-
The Amazing Spider-Man39%
-
Spider-Man29%
-
Spider-Man 216%
-
Spider-Man interesserer mig ikke12%
-
Spider-Man 33%
Stemmer i alt: 2116
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#41 wiseguy 11 år siden
I min bog den ultimative filmatisering af tegneserien.
#42 RuckingFetard 11 år siden
3eren og rebooten... tja, they kinda suck.
#43 BN 11 år siden
Prøver du at dræbe min hårdt oparbejdede vilje til måske at se den?
#44 Mr. Philosopher 11 år siden
#45 Lord Beef Jerky 11 år siden
#46 Ispep 11 år siden
Nå, det var godt :D Den nye SpiderMan tror jeg heller ikke er dig, så den tror jeg ikke jeg vil anbefale, og som sådan heller ikke en vigtig film såmænd. Den var okay, men hurtigt glemt igen. Jeg så den fordi jeg trods alt nyder superhelte genren, som bare god underholdning.
Det er der ingen der ønsker. Men dermed ikke sagt jeg ikke ser nogle forsøg, selvom en serie som f.eks Batman nu er afsluttet af Nolan, så synes jeg stadig der er nogle muligheder, måske en decideret filmatisering og et andet univers, som netop vil skille sig ud. Det kan også give bagslag, som f.eks med Bourne Legacy, hvor man netop gentog det der allerede var, og det fandt jeg da også kedeligt, selvom jeg indrømmet havde høje tanker om projektet til at starte med. Sådan kan det gå, men da jeg elsker den type film, håber jeg jo altid på noget godt. Jeg skuffes indimellem, men jeg overraskes også.
#47 BN 11 år siden
Lad os håbe på flere overraskelser og færre skuffelser, når nu de der uundgåelig udslag af genbrug rammer filmlærrredet. ;-)
#48 Åkepool 11 år siden
Selvom Kruses svar var ganske snildt, så hopper jeg på din vogn, hvad det her angår.
Garfield er jo Flavour of the month, men de modediller hopper en gammel krikke som jeg, ikke på.
Det skal dog siges at jeg syntes godt om Garfield i "The Social network" og den anden film jeg har set med ham, som jeg ikke lige midt om natten kan huske hvad hedder. Tobey var bare en bedre Spider-Man.
#49 Lord Beef Jerky 11 år siden
Boy A? Garfield er en fremragende skuespiller, og skal nok nå at høste meget mere anerkendelse en Maguire. Forstår du?
#50 Kruse 11 år siden
Ja, selvfølgelig er det bare en modedille, og ikke fordi at han er afsindigt talentfuld. Udover "The Social Network"(og "The Amazing Spider-Man" for den sags skyld), så er han også fremragende i "Boy A", "Red Riding: In the Year of Our Lord 1974" og "Never Let Me Go", og kan efter min mening væsentligt bedre bære en hovedrolle end Tobey Maguire.