• The Shawshank Redemption
    26%
  • Star Wars: Episode V - Imperiet slår igen
    20%
  • Inception
    13%
  • Pulp Fiction
    12%
  • The Godfather
    12%
  • Den gode, den onde og den grusomme
    6%
  • Schindlers liste
    5%
  • Gøgereden
    3%
  • The Godfather: Part II
    3%
  • 12 Angry Men
    1%

Stemmer i alt: 2475

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#111 filmz-Utyske 14 år siden

Jeg mindes også at brugerne på Filmz har været med til at stemme en dansk film ned på IMDb bottom 100 for en del år siden. Var det Stjerner uden hjerner?
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#113 filmz-ab 14 år siden

Michael Andersen (110) skrev:
Dark Knight" i top 10 mere, så er det fordi tingene normaliserer sig over tid. Om 2 år mere er den sikkert længere nede.

Så altså, det er placeringerne, altså pladserne man har ondt i røven over :-) aha

Jeg troede det var alle de useriøse 1'ere :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#114 filmz-Utyske 14 år siden

Skeloboy (112) skrev:
Den er der nu stadig

Der er sikkert ingen der har gidet at bruge tiden på at stemme den op igen. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#115 Michael Andersen 14 år siden

#111 Den nåede vist en "flot" 4. plads.

#113 Stemmerne og placeringerne hænger jo sammen :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#116 filmz-ab 14 år siden

Sandt. Men havde TDK f.eks ikke alle de haters og deraf sine 16,157 1'er, og 2500 2'er og 3'er, så var den jo nummer 1 :-) Med årene vil den selvfølgelig komme lidt længere ned, jo flere haters der kommer til, og alle fanboys har jo ligesom brugt deres stemme :-)
Gravatar

#117 Lord Beef Jerky 14 år siden

#116 Sikkert ikke nr. 1, for fjerner man alle haters og fan boys fra alle film, så ville listen jo se lidt anderledes ud. The Godfather havde ligget nr. 1 så længe jeg kan huske indtil TDK-krigen brød ud... så tog Shawshank førstepladsen (et stykke tid efter TDK havde ligget der). Listen afspejler da fint den mest populære holdning mht. film, og der er masser af fremragende film på den, men den er blevet sværere og sværere at tage helt seriøs efter disse hændelser.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#118 Skeloboy 14 år siden

a@babo (116) skrev:
Men havde TDK f.eks ikke alle de haters og deraf sine 16,157 1'er, og 2500 2'er og 3'er, så var den jo nummer 1 :-)

Hehe, så har du jo faktisk besvaret, hvorfor listen er misvisende ;)
Gravatar

#119 filmz-ab 14 år siden

Problemet er jo, at du ikke kan måle fanboy'isme. Derfor giver jeg ikke møg for udtrykket egentlig, må jeg indrømme. Jeg kender selv mange mennesker, der giver både TDK, Godfather og En Verden Uden for en 10, men ingen der giver en 1'er. Så haters kan man måske bedre tracke :-)

Hvis man nu kun ser på det firkantet, ja så er alt misvisende. Som jeg skrev før, så er der useriøse domme, især 1'erne, men når det så er sagt, så afspejler listen stadig kvalitetsfilm. Og det er vel det vigtigste, er det ikke? Visse har bare ondt i røven over enkelte placeringer, og sådan vil det altid være, tror jeg.
Gravatar

#120 Lord Beef Jerky 14 år siden

#119 Men hænger jo ofte begreberne hænger jo ofte sammen... at give alle de film 10, betyder jo ikke nødvendigvis du er fan boy... men hvis du giver den film du er fan boy af et 10-tal, og alle andre et 1-tal, så lige netop den kan snige sig op på listen, så er den helt galt, og det var lige netop det der skete med TDK i sin tid.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: