• The Shawshank Redemption
    26%
  • Star Wars: Episode V - Imperiet slår igen
    20%
  • Inception
    13%
  • Pulp Fiction
    12%
  • The Godfather
    12%
  • Den gode, den onde og den grusomme
    6%
  • Schindlers liste
    5%
  • Gøgereden
    3%
  • The Godfather: Part II
    3%
  • 12 Angry Men
    1%

Stemmer i alt: 2475

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#121 BN 14 år siden

Lord Beef Jerky (120) skrev:
det var lige netop det der skete med TDK i sin tid.

Whatever happened to TDK?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#122 filmz-ab 14 år siden

Spekulationer. Visse har bare ondt i røven over visse placeringer, intet andet. Du kan som sagt ikke måle fanboy'isme. Ergo kan du ikke tracke den slags, uden at skære alle over en kam. TDK har fået 245,756 10'er. Og så kan du lege alt det du vil med det tal, og analysere, hvor mange der er fanboys, og så kan du inddrage Godfathers 24,000 1'er, som sikkert allesammen er givet af TDK fanboys - plus, eller minus de 16,000 1'er TDK har fået af haters, og de 2500 2'er. Har du et realistisk regnestykke, og deraf en mere korrekt placering end tilfældet er :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#123 filmz-T-bird 14 år siden

Fuck Den var svær! men jeg stemte Star Wars V på grund af nostalgi.
Gravatar

#124 Lord Beef Jerky 14 år siden

#122 Præcis hvor de hører til på listen, hvis den berygtede fanboy-krig ikke gik i gang er i sandhed spekulationer... det er dog ikke spekulationer, at folk gik amok med deres 10-taller til favoritfilm og 1-taller til deres nye hadefilm (skam ikke kun TDK-fanboys, men mere TDK-haters, der endte med at vinde, og få Shawshank på førstepladsen). Jeg ville dog ønske, at folk bare gav den karakter de synes passer til filmen.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#125 Stilund 14 år siden

Star wars...
Gravatar

#126 Åkepool 14 år siden

Er jeg en hater, hvis jeg giver TDK karakteren 1?

Kunne det være, at jeg så bare ikke brød mig om filmen?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#127 Lord Beef Jerky 14 år siden

#126 Haha nej... men du er hater hvis du ser TDK ligger højt på imdb, og stemmer 1 (selvom du synes den fortjener f.eks. 5) fordi du hellere ser en anden film højt på listen, som du så giver 10 (selvom du synes den fortjener f.eks. 8).
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#128 Åkepool 14 år siden

#127 - Jeg ved nu godt hvordan en hater kører sit løb ;)
Det er bare a@babo der her:

a@babo (116) skrev:
Men havde TDK f.eks ikke alle de haters og deraf sine 16,157 1'er, og 2500 2'er og 3'er, så var den jo nummer 1

mener at alle der giver filmen 1, 2 eller 3 er haters. Jeg ville bare lige pointere, at der rent faktisk nok er ganske almindelige mennesker, der synes det er noget lort, helt uden at ville den noget ondt.

Jeg har selv givet den 8/10 by the way, jeg brugte bare mig selv som eksempel.
Gravatar

#129 Lord Beef Jerky 14 år siden

Ah, det er bare mig der er dåm så =)
Gravatar

#130 Åkepool 14 år siden

Ah, næppe heller da :)

Hold kæft det er sgu et gammelt udtryk! Men jeg er jo også en gammel mand :)

Skriv ny kommentar: