-
John Williams34%
-
Går ikke op i filmmusik14%
-
Danny Elfman12%
-
Hans Zimmer12%
-
Ennio Morricone10%
-
Howard Shore10%
-
Anden komponist7%
-
Eric Serra1%
Stemmer i alt: 1478
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#101 filmz-Emilio 18 år siden
Hans Zimmer er da klart den mest talentfulde og kan som den eneste håndterer adskillige genrer uden problemer og forstår alligevel at sætte sig eget fingeraftryk på alt hvad han laver, så fans af ham altid kan genkende hans værker.
#102 filt 18 år siden
Og det kan Morricone, Williams, m.fl. ikke?
#103 filmz-steadi 18 år siden
James Horner fortjener æresprisen for sit soundtrack til Titanic.. Jeg er ligeglad med hvad folk mener om filmen, soundtracket er noget af det smukkeste jeg har hørt..
Hvem der så end lavede musikken til Last Of The Mohicans - Også et genialt stykke arbejde.
#104 filmz-Repsak 18 år siden
#105 NightHawk 18 år siden
Det var Trevor Jones & Randy Edelman. Har lige taget den ned fra hylden og kigget på coveret. Helt enig, det er et meget flot og storslået score, de har lavet.
Jeg stemte på anden komponist. Selv om John Williams og Jerry Goldsmith, er dem med de mest klassiske scores og indehaver af en delt førsteplads på det område, så er min personlige favorit, Alan Silvestri. Nu kan jeg ikke lige huske alt, hvad manden har lavet, men af dem jeg holder mest af er musikken til - "Cast Away", "Predator", "Young Guns 2", "Judgement Night", "Judge Dredd", (dårlig film, men soundtracket er sgu cool), "Back to the Furure : Trilogien", "The Abyss" og "Romancing the Stone".
Syntes det er noget af det mest medrivende musik der er lavet, ud over WIlliams og Goldsmith.
#106 Michael Andersen 18 år siden
Manuskriptet til "True Romance" var Quentin Tarantinos hyldest til "Badlands", og det var derfor Hans Zimmer brugte melodien i "True Romance".
#105 Scoret til "Predator" er en af mine all time actionscore-favoritter ;)
#107 Collateral 18 år siden
#108 mr gaijin 18 år siden
#109 anoch22 18 år siden
#110 filmz-Narniabæver 18 år siden