• Joel & Ethan Coen (The Big Lebowski)
    34%
  • Christopher & Jonathan Nolan (The Dark Knight)
    32%
  • Andy & Larry Wachowski (The Matrix)
    24%
  • Peter & Bobby Farrelly (Dum og dummere)
    4%
  • Paul & Chris Weitz (American Pie)
    2%
  • Andet brødrepar
    1%
  • Allen & Albert Hughes (From Hell)
    1%
  • Jean-Pierre og Luc Dardenne (Barnet)
    0%

Stemmer i alt: 1524

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#51 wimmie 15 år siden

Jeg har aldrig set originalen :)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#52 tranberg 15 år siden

moulder666 (44) skrev:
Har du set Insomnia? I mine øjne er den, i bedste fald, middelmådig

Det er jeg også uenig i. Jeg synes Insomnia er en fremragende film, langt fra ligeså god som deres andre, men helt klart bedre en middel med rigtig gode præstationer fra castet.

Med hensyn til budgettet, som een af jer kommenterer, er der nu ellers hold i de rygter. Både Empire og IMDb har sagt god for, at den skulle have et budget på $200 millioner dollars, samt filmes i seks forskellige lande.
The end is closest to the beginning
Gravatar

#53 Kruse 15 år siden

#52: Det nyeste Total Film skriver også om det massive budget på $200 millioner. Det lyder dog godt nok af meget.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#54 mr gaijin 15 år siden

#52-#53 Hvem citerer de som kilde? Links, please :)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#55 Kruse 15 år siden

#54: Jeg kan ikke umiddelbart se Total Films kilde, da de ikke skriver det i en nyhed om selve budgettet, men nævner det i en lille artikel om Inception.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#56 mr gaijin 15 år siden

#55 OK. Min nysgerrighed got the better of me, så nu har jeg gransket 10-12 artikler om budgettet, og alle nævner kun den canadiske kilde. WB har selvfølgelig ikke sagt noget, og alle semiseriøse sider sætter enten spørgsmålstegn ved det eller lægger vægt på, at det er et estimated budget. Jeg kan ikke se nogle indikatorer på, at det er andet end et løst rygte. Selv hvis der er hold i det, vil det jo være 175 US dollars, da kilden er canadisk. Budgettet er selvfølgelig stort med det cast og med de mange locations, men 200 lyder som helt vanvittigt meget for en ikke-franchise film med kun et halvt års postproduktion.

Det lyder for mig som sløset journalistik kombineret med lemming-effekten. Hvilket desværre ikke er et usædvanligt fænoment. Jeg kan huske, hvordan en gut i blog-indlæg spekulerede på, om Miyazaki Hayaos film "Ponyo" ville være baseret på et kinesisk eventyr eller lignende. Det udviklede sig i alle medier til at være et ubestrideligt faktum, selv om det har vist sig at være helt ved siden af.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#57 Bobby Singer 15 år siden

Hvor er Lumière brødrene egentlig henne på listen?
Idjit
Gravatar

#58 HonoDelLoce 15 år siden

Castiel (57) skrev:
Hvor er Lumière brødrene egentlig henne på listen?

De er der slet ikke..

What a dumb question ..

:P
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#59 Bobby Singer 15 år siden

#58 #holder mig for ørene# lalalalalalalala

Jeg kan ikke høre dig og der findes ikke dumme spørgsmål kun dumme svar ...

:P
Idjit
Gravatar

#60 LasseUk 15 år siden

Uden tvivl Nolan brødrene, Memento, Batman Begins, The Dark Knight, Insomnia, The Prestige, Following. Det er altid interessant og vedkommende det de laver.

Jeg er nu ellers også blevet gladere for Coen brødrene. No Country er virkelig god, men må indrømme at jeg ikke var videre imponeret af O Brother og The Ladykillers.
"At last we meet for the first time, for the last time"

Skriv ny kommentar: