-
"Klovn"31%
-
"Langt fra Las Vegas"31%
-
"Casper og Mandrilaftalen"25%
-
Jeg kan slet ikke lide Hvam og Christensen12%
-
"Shooting Stars"1%
Stemmer i alt: 1606
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#41 Andcasso 18 år siden
Jeg kan nu godt lide Langt fra Las Vegas. Har aldrig set mandrilaftalen.
Jeg har kun afsky til overs for makværket Shooting Stars. Jeg har trukket bedre programmer ud af min rø... næse.
Klovn var også en stor skufelse. Det er ikke lige så slemt som Shooting Stars, men det er sku ikke godt. Programmet er ikke specielt sjovt, og desuden er man tvunget til at glo på den talentløse planke Mia Lyhne.
#42 Æsop9000 18 år siden
Og John Cleese gæsteoptræden i Casper Og Mandrilaftalen:
#43 filmz-jonasgr 18 år siden
'Cause I'm evil"
#44 davenport 18 år siden
Mia Lyhne er sku da pisse lækker???
#45 dyg 18 år siden
#46 filmz-sanjo 18 år siden
Så er Clair lidt pænere;
http://claireross-brown.com/photogallery/talking-t...
#47 Zabriskie 18 år siden
KLovn er efter min mening et af de bedste input i dansk comedy siden... ja siden Casper og Mandrilaftalen. Det er velfortalt og fantastisk til at skabe situationer der faar en til at krumme taeerne.
Desuden skal man da paa ingen maade kimse af de herrers kreative evner. at de faarstaar at skabe klokkeklare koncepter paa baggrund af af udenlandske shows (som de faerreste danskere ville kende til hvis det ikke var for dem), og derefter skrive historie paa historie af yderste kvalitet, er comedy-evner udover det saedvanlige.
Og saa skal man sidde her og laese det ene ynkelige indlaeg efter det andet af mavesure filmnoerder som burde skabe noget selv istedet for at se Star Trek for tredivte gang... jeg graemmes.
#48 filmz-Kadann 18 år siden
Så det er ynkeligt at ville have originalitet frem for kopivarer?
#49 Zabriskie 18 år siden
nae. Det er heller ikke det jeg skriver