• "Klovn"
    31%
  • "Langt fra Las Vegas"
    31%
  • "Casper og Mandrilaftalen"
    25%
  • Jeg kan slet ikke lide Hvam og Christensen
    12%
  • "Shooting Stars"
    1%

Stemmer i alt: 1606

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 keitel 18 år siden

Klovn styrer for vildt, bryder mig ikke meget om Casper, men Frank styrer, han er jo også jyde!!!!
Gravatar

#12 Åkepool 18 år siden

"10 - Jo der er, "Klovn" er bedst. Fantastisk udstilling af pinligheder fra Hvam. Og jeg er fløjtende ligeglad med at de stjæler med arme og ben, for jeg har ikke set noget af det de har stjålet fra :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#13 MadMartigan 18 år siden

Casper og Mandrilaftalen, det bliver ikke bedere, fra de 2 herre...
I'm your huckleberry...
Gravatar

#14 HonoDelLoce 18 år siden

Stemte her Mandrillen, ene og alene fordi det er det eneste Christensen-projekt, jeg nogensinde har kunnet døje..

Frank Hvam kan jeg derimod vældig godt lide, især som stand-up-komiker.. Han har den her.. Dansk-hed over sig.. Den der lidt blå-øjede dumhed, men stadig besiddende en nærmeste jante-agtigt bitterhed. Han burde lave noget mere stand-up og glemme ham CC-tumpen, og lade ham om sine kufferter..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#15 filmz-Narniabæver 18 år siden

Jeg stemte på Mandrilaftalen.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#16 morten300 18 år siden

Helt klart Langt fra Las Vegas. En af de eneste (og bedste!) Sitcoms lavet i Danmark. Mange år siden jeg så Mandrilaftalen, men det fangede mig bare ikke rigtigt...kan måske skyldes at jeg blev tvunget til at se det 5 timer i træk.
Klovn er ikke godt, næsten på grænsen til direkte dårligt. Synes konceptet er godt, og der er da også enkelte sjove momenter, men de falder hurtigt til jorden, eftersom de skal gøre Hvam SÅ dum. Jeg mener; ingen ved sine fulde fem er så dum/uheldig som Hvam i klovn, og det ødelægger den ellers så gode realisme de har prøvet at etablere deri.
'Better to reign in hell than serve in heav'n' - John Milton
Gravatar

#17 The Duck 18 år siden

Uden tvivl Casper og Mandrilaftalen for mig, genialt show, måske det bedste danske TV-program der nogensinde er blevet produceret? jeg kan ihvertfald ikke komme i tanke om noget der har været bedre.
Gravatar

#18 weebs 18 år siden

Jeg stemte "Casper & Mandrilaftalen", men det er jo strengt talt ikke et Hvam & Christensen projekt...
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#19 fjols 18 år siden

#16: Jeg er helt enig med dig omkring "Klovn".
Jeg stemte "Langt Fra Las Vegas", men overvejede længe om det skulle være det eller "Casper & Mandrilaftalen"
Gravatar

#20 Hal60 18 år siden

Uden tvivl Casper og Mandrilaftalen...
When I was a little kid my mother told me not to stare into the sun. So once when I was six, I did.

Skriv ny kommentar: