• "Klovn"
    31%
  • "Langt fra Las Vegas"
    31%
  • "Casper og Mandrilaftalen"
    25%
  • Jeg kan slet ikke lide Hvam og Christensen
    12%
  • "Shooting Stars"
    1%

Stemmer i alt: 1606

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 jesperhp 18 år siden

Wow, en uafgjort (p.t.) mellem 'klovn' og 'Langt fra...'. Men hvad kunne man forvnte. To gode serier. Selv stemte jeg dog helt klart 'Klovn'. Fedt skuespil og geniale situationer.
Gravatar

#32 mr gaijin 18 år siden

Mandril-aftalen er klart det mest originale.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#33 myshkin 18 år siden

Det blev Klovn, selv om hjertet strejfer om Mandrillen...
"also it's a movie don't be a cunt."
- internet anonymous
Gravatar

#34 enfilmnørd 18 år siden

"Langt fra Las Vegas", hvis det kan kaldes et "Frank Hvam & Casper Christensen projekt", det meste blev jo skrevet af Thomas Hartman o.lign.
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#35 filmz-maxhh 18 år siden

Stemte på "kan ikke udstå tumperne", da det meget godt dækker mine følelser for de herrer...

Casper var dog ganske underholdende i de gode tæskehold-dage, men siden da... nej, ak og ve...

Mvh

MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Gravatar

#36 filmz-canner 18 år siden

#3, jeg vil nu ikke mene at mandrillen er så meget plagiat af flying circus, som du nu gør det til. Mandrillen er da det mest nyskabende de to gutter har lavet. Det er friskt og anderledes - og humoren er ikke lige så let-tilgængelig som Monty Python godt kan være til tider..
If a ruler rocks, and a rock rules - who's coolest!?
Gravatar

#37 dh-ad 18 år siden

Det mener, jeg nu heller ikke! Har lige nærlæst det jeg selv skrev, og synes heller ikke, at det er det, jeg har skrevet. :-)
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Gravatar

#38 filmz-Angel Eyes 18 år siden

Uden tvivl Mandrillen! Og ja, Casper og Frank/Lars har i de fleste af deres produktioner taget udgangspunkt i eller mere/mindre direkte oversat udenlandske produktioner, men jeg ser ikke problemet i det, hvis humoren virker, og det vil jeg mene den gør. Både "Klovn", "Tæskeholdet" og "Langt Fra Las Vegas" er rigtig sjove serier, dog synes jeg at humoren i "Klovn" er mere nyanceret fordi den bliver så genkendelig, og det er her den har sit gode kort.
Mandrillen excellerede i absurd komik og må siges at være en milepæl, dansk komik kan være pavestolt af! Ned med revue-humor og lune Finn Nørbygaard, Linie-3 og Jesper Klein - Mandrilaftalen længe leve!
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz
Gravatar

#39 thebigzzz 18 år siden

Klovn, jeg synes ikke LFLV humoren holder ved gensyn. Madrilen er god, men har ikke set så meget af det. Synes det er katastrofalt at der ikke er blevet lavet en ordenlig udgivelse af den.
Jeg synes dog, at det er irriterende og latterligt at de skal stjæle med arme og ben, for at være sjove. Derfor er min respekt heller ikke særlig stor for dem...
Gravatar

#40 Oh Daesu 18 år siden

"Mandrillen" all the way og mht. Klovn, bør sidste afsnit være en lang undskyldning til Larry David, for at stjæle fra ham på den måde uden at give manden nogen som helst credit, når han nu mere eller mindre er skyld den formue de to herre har fået skrabet sammen som følge af Klovn's succes, er der forresten nogen der kan huske om CC gav credit til Howard Stern for at være inspiration til Tæskeholdet?
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/OhDaesu

Skriv ny kommentar: