-
"Klovn"31%
-
"Langt fra Las Vegas"31%
-
"Casper og Mandrilaftalen"25%
-
Jeg kan slet ikke lide Hvam og Christensen12%
-
"Shooting Stars"1%
Stemmer i alt: 1606
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#1 moulder666 18 år siden
#2 filmz-MichaelK 18 år siden
#3 dh-ad 18 år siden
Hvem kan ikke huske Christensens kritik af typer som linie 3, Tommy Kenter og ikke mindst Amin Jensen, for at have solgt ud, og ja, jeg var enig med Christensen. Nu står han med tv-shows og fadæser i samme kategori som ovennævnte!
Det absolutte nulpunkt blev nået, da Klovn vandt priser ved ZULU awards! (var det for bedste show eller mest innovative?) Her taler vi igen om en kopi af et amerikansk show - "Curb Your Enthusiasm". Men man må sige til hans forsvar, at han altid bruger forlæg af ypperste kvalitet. Tsk, tsk, du er en færdig mand, Casper, og alligevel synes han populær som aldrig før...
Jeg valgte "Casper og Mandrilaftalen", i form meget lig "Monty Phytons Flying Circus", men gjort dansk på en imponerende måde. "Mandrilaftalen" var platform for den mest sprulende og talentfulde danske komikscene, og resultatet var derefter: Fantastisk! Gentleman Finn og bilen med hjul af det pureste marmor var hele serien værd.
"Mandrilaftalen" er imo Christensens eneste personlige kreative værk.
Hvam har aldrig trykket på de rigtige knapper for mig. (Undtagen med Gentleman Finn.)
#4 dyg 18 år siden
#5 Bates 18 år siden
Men nyder nu også at se "Klovn". :)
#6 chronaden 18 år siden
#7 dh-ad 18 år siden
Dejligt at jeg ikke er den enste i DK, som føler således!
#8 filmz-Kadann 18 år siden
Det var engang hvor Christensen var bare moderat original.. og sjov, men de tider er for længst overståede. Hvam er en fin stand-up komiker og har også lavet et par andre ting der er ganske morsomme, men de tre andre mulighed i afstemningen, er ikke blandt det sjove.
#9 davenport 18 år siden
Er der nogen tvivl???
#10 Kalle Ferm 18 år siden