• Pans labyrint
    60%
  • Hellboy
    16%
  • Blade II
    12%
  • Hellboy II: The Golden Army
    8%
  • Mimic
    3%
  • The Devil's Backbone
    2%
  • Cronos
    0%

Stemmer i alt: 1131

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Riqon 16 år siden

Har af mystiske årsager aldrig lagt mærke til, at det var ham, der instruerede Blade II. Den var godt nok ringe. Var heller ikke vild med første Hellboy og tøver derfor med at se den anden. Med den liste her bliver jeg pludselig bange på vegne af Hobbitten.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#12 sluppermand 16 år siden

Hellboy 2 med Pan's Labyrint lige i røven. Jeg blev utroligt overrasket over Hellboy 2. Superunderholdning og fantastiske karakterer. Hvis nogen skal instruere Hobbitten er det fandme Del Toro.

(11) skrev:
Har af mystiske årsager aldrig lagt mærke til, at det var ham, der instruerede Blade II. Den var godt nok ringe.

Del Toro har tilsyneladende heller ikke for mange rosende ord til Blade 2. Jeg læste et langt interview med ham i Totalfilm, hvor det lod til at han havde haft en rigtig dårlig oplevelse med filmen.
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
Gravatar

#13 BN 16 år siden

#11 - riqon:

Med den liste her bliver jeg pludselig bange på vegne af Hobbitten.

Bare rolig. ;-) Peter Jackson er jo producer på filmen og har således hånd i hanke med filmen. Og manuskriptet bliver skrevet af Peter Jackson og hans kone Fran Walsch, samt Philippa Boyenz (der alle var manuskriptforfattere på LOTR-trilogien) og Guillermo Del Toro. .... Det er tre mod én! haha

Desuden synes jeg da, at Del Toro med 'Pans labyrint' har bevist, at han er en dygtig instruktør og kan skabe ægte eventyr-stemning i en film.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#14 Benway 16 år siden

Det må blive Pans labyrint.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#15 moulder666 16 år siden

Pan's Labyrint, efterfulgt af Hellboy - glimrende underholdning og et friskt pust til heltefilm-genren (på det tidspunkt)

Blade 2 vælger jeg bare ikke at kommentere...
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#16 Kalle Ferm 16 år siden

Pan's Labyrinth - ingen tvivl om det. Et mesterværk.
Noget som jeg dog frygter lidt ang. Hobbitten er dog Del Toros lidt langsomme actionsekvenser. Har andre bemærket det?

Jeg synes at både Pan og Hellboy til tider lidt af at actionscenerne går lidt langsomt - lidt ligesom Robert Rodriguez' film. Det er måske mere klipningen af dem... ved det ikke helt. Jeg synes bare at det til tider bliver liddt kedeligt at se på.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#17 dyg 16 år siden

Jeg vil hellere have "langsomme" actionscener end scener, hvor jeg absolut ikke kan nå at se en skid af, hvad der sker. F.eks. hader jeg brugen af closeups og hurtig klipning i film som Transformers.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#18 Highland Park 16 år siden

#17: Jeg er helt enig med dig nayze. Bay mestrer den totale mangel på overblik og dynamik.
Det var også et af problemerne med f.eks. "Blade II". Donnie Yens kampkoreografi var umulig at nyde pga. håbløse kameraindstillinger og elendig klipning.
At der skulle være nogle actionscener i "Pans labyrint", kan jeg slet ikke huske. Måske der er nogen, der gider at minde mig om dem?
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#19 KEiZ 16 år siden

Uha... det hele er jo sagt, Pan's Labyrinth.

Men jeg..... næ det hele er sagt!!
What are your names, Neil and Bob, or is that like what you do?
Gravatar

#20 Slettet Bruger [712605140] 16 år siden

Det blev "Devil's Backbone" efterfulgt af "Pan's Labyrinth". Jeg synes ikke, der kan være nogen tvivl om, at det er de bedste af hans film, men det er også i de to og i "Chronos", at Del Toro har haft størst frihed.

"Chronos" er lidt halvtam, og så synes jeg ikke, at Ron Pearlman er sjov deri, som det ellers er meningen, at han skal være.

"Hellboy" (1'eren) havde sine problemer i form af fjender, der blev ved med at genopstå og filmens slutning, men figurerne og humoren var to herlige elementer, som jeg klart glæder mig til en gensyn med.

"Blade II" sucks. Det er svært at tage de nye monstre seriøst, og filmens genoplivning synes også at være et unødvendigt element.

"Mimic" har jeg ikke den store lyst til at se. Guillermo Del Toro er min yndlingsinstruktør, men en film med kæmpeinsikter, kan jeg ikke tage seriøst.

I øvrigt har Del Toro, selv udtalt stor kritik af de sidste to projekter, og især "Mimic" skulle adskille sig drastisk fra hans vision.

Skriv ny kommentar: