• Pans labyrint
    60%
  • Hellboy
    16%
  • Blade II
    12%
  • Hellboy II: The Golden Army
    8%
  • Mimic
    3%
  • The Devil's Backbone
    2%
  • Cronos
    0%

Stemmer i alt: 1131

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 Åkepool 16 år siden

"Pan's Labyrinth".
I denne afstemning, kan jeg sige ligesom Østkyst Hustlers: "Jeg ved der er en nr. 2, men der er for langt derned" :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#22 El vez 16 år siden

Jeg synes ikke Blade II er så slem som folk gør den til.

Jeg har altid haft et soft spot for den (og den første film for den sags skyld). Jeg har ret svært ved at kede mig i selvskab med negervampyren, fede effekter (for det meste af tiden) og ikke mindst en halvgnaven Ron Perlman tilsat en god mængte oneliners.

Den kommer dog ikke i betragtning i denne afstemning, hvor Pan og Devil's Backbone er mine personlige favoritter. Glæder mig til Hellboy II.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#23 mvejen 16 år siden

Jeg har set alle filmene undtagen Cronos, men kan klart melde min stemme ud til Pan's Labyrinth
Gravatar

#24 Slettet Bruger [639620252] 16 år siden

Blev nødt til at stemme Pans Labyrint. Har kun set den, Blade 2, Hellboy 1 og 2. Pans er jo en fantastisk film, og Hellboy 1 og 2 er mine favorit superhelt-filmatiseringer. Og ja, det er inklusive de to nye Batman-film.
Gravatar

#25 Kruse 16 år siden

Har desværre ikke set The Devil's Backbone eller Hellboy II endnu, så dem har jeg ikke kunne bedømme.

Ellers synes jeg at det er et nemt valg, da Pan's Labyrinth klart er den bedste. Fantastisk fortryllende film!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#26 Skeloboy 16 år siden

Det er slet ikke svært...Pans Labyrint...

Hellboy har jeg ikke set

Mimic er lidt kedelig, Blade II, Cronos er ganske fin, og Devils Backbone er også temmelig god
Gravatar

#27 ace#1 16 år siden

Klart Pans Lab.

MEN, Mimic var jeg herre bange for da den udkom, da jeg var ca. 12 år.
Synes faktisk Mimic er en helt vildt undervurderet og stemningsfyldt gyser som man nok burde gense!
(Husker den lidt som en mordgåde/Alien(Den 8. Passager)-klon, som foregår i kloaker og subway systemer i stedet for på et rumskib... NICE)
Gravatar

#28 Ceepa 16 år siden

#11 har det på sammen måde... Havde aldrig i min vildeste fantasi troet at det var ham der instruerede Blade 2.... Men anyways! Stemmen faldt på Pan's
Gravatar

#29 filmz-DocDoom 16 år siden

Har kun set Mimic, Pan, Hellboy og Blade, og da jeg ikke bryder mig synderligt om de to førstnævnte, blev det Hellboy. Glæder mig til Habitten!
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#30 filmz-pamolade 16 år siden

Pans labyrinth er helt klart vinderen her!
Ingen af de andre kan hamle op med den! 2. pladsen går til Hellboy.
Havde set meget frem til Hellboy 2, men opdagede til stor misfornøjelse at del Toro, havde voldtaget monster looket fra Pans Labyrinth fuldstændigt.
Blev meget misfornøjet da det blev annonceret at han skal stå for Hobitten 1 & 2...

Skriv ny kommentar: