-
Pans labyrint60%
-
Hellboy16%
-
Blade II12%
-
Hellboy II: The Golden Army8%
-
Mimic3%
-
The Devil's Backbone2%
-
Cronos0%
Stemmer i alt: 1131
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 Åkepool 16 år siden
I denne afstemning, kan jeg sige ligesom Østkyst Hustlers: "Jeg ved der er en nr. 2, men der er for langt derned" :)
#22 El vez 16 år siden
Jeg har altid haft et soft spot for den (og den første film for den sags skyld). Jeg har ret svært ved at kede mig i selvskab med negervampyren, fede effekter (for det meste af tiden) og ikke mindst en halvgnaven Ron Perlman tilsat en god mængte oneliners.
Den kommer dog ikke i betragtning i denne afstemning, hvor Pan og Devil's Backbone er mine personlige favoritter. Glæder mig til Hellboy II.
#23 mvejen 16 år siden
#24 Slettet Bruger [639620252] 16 år siden
#25 Kruse 16 år siden
Ellers synes jeg at det er et nemt valg, da Pan's Labyrinth klart er den bedste. Fantastisk fortryllende film!
#26 Skeloboy 16 år siden
Hellboy har jeg ikke set
Mimic er lidt kedelig, Blade II, Cronos er ganske fin, og Devils Backbone er også temmelig god
#27 ace#1 16 år siden
MEN, Mimic var jeg herre bange for da den udkom, da jeg var ca. 12 år.
Synes faktisk Mimic er en helt vildt undervurderet og stemningsfyldt gyser som man nok burde gense!
(Husker den lidt som en mordgåde/Alien(Den 8. Passager)-klon, som foregår i kloaker og subway systemer i stedet for på et rumskib... NICE)
#28 Ceepa 16 år siden
#29 filmz-DocDoom 16 år siden
#30 filmz-pamolade 16 år siden
Ingen af de andre kan hamle op med den! 2. pladsen går til Hellboy.
Havde set meget frem til Hellboy 2, men opdagede til stor misfornøjelse at del Toro, havde voldtaget monster looket fra Pans Labyrinth fuldstændigt.
Blev meget misfornøjet da det blev annonceret at han skal stå for Hobitten 1 & 2...