-
Pans labyrint60%
-
Hellboy16%
-
Blade II12%
-
Hellboy II: The Golden Army8%
-
Mimic3%
-
The Devil's Backbone2%
-
Cronos0%
Stemmer i alt: 1131
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 Ceepa 16 år siden
#32 filmz-DocDoom 16 år siden
http://filmz.dk/denethor-ikke-interesseret-i-hobbi...
#33 Ceepa 16 år siden
#34 [email protected] 16 år siden
Bare rolig. ;-) Peter Jackson er jo producer på filmen og har således hånd i hanke med filmen. Og manuskriptet bliver skrevet af Peter Jackson og hans kone Fran Walsch, samt Philippa Boyenz (der alle var manuskriptforfattere på LOTR-trilogien) og Guillermo Del Toro. .... Det er tre mod én! haha
Jeg ved ikke hvorfor du syntes Peter Jackson har en bedre film fortid end Guillermo del Toro...! - Braindead, Meet the Feebles, Bad Taste, Forgotten Silver =o| Magen til lortefilm!!!! Han lavede selvfølge Lord Of The Rings, men det er da også det eneste rigtig gode han har lavet! King Kong syntes jeg var flot lavet, men ikke særlig underholdende.
Men jeg har stadig fuld tiltro til at Hobbitten nok skal blive et mesterværk =oD Og I må ikke misforstå mig derude, jeg syntes både del Toro og Jackson har bevist at de kan lave fremragende film, men de har også begge bevist at de ikke kan ;o)
Jeg stemte Pans Labyrint. MEGA god historie, godt skuespil og fremragende film!
#35 BN 16 år siden
Det jeg mente, var at Peter Jackson har en imponerende 'Lord of the Rings'-fortid, idet han jo allerede har bevist, at han sammen med sit team af folk kan skabe et perfekt og overbevisende Lord of the Rings-univers. Det har Guillermo del Toro ikke ... endnu. Men personligt har jeg tillid til, at han magter opgaven.
#36 Riqon 16 år siden
Well, enten kan man vel, eller også kan man ikke? :) Mange elendige instruktører har prøvet at spytte en enkelt god film ud uden nogensinde at kunne gentage successen.
#37 [email protected] 16 år siden
Og I må ikke misforstå mig derude, jeg syntes både del Toro og Jackson har bevist at de kan lave fremragende film, men de har også begge vist at det kan glippe for dem ;o)