• Pans labyrint
    60%
  • Hellboy
    16%
  • Blade II
    12%
  • Hellboy II: The Golden Army
    8%
  • Mimic
    3%
  • The Devil's Backbone
    2%
  • Cronos
    0%

Stemmer i alt: 1131

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 RFriis 16 år siden

"The Devil's Backbone", skarpt efterfulgt af "Pan's Labyrinth".
Skal først se "Hellboy II" torsdag, men forventer langt fra en film i samme klasse som ovenstående.
Gravatar

#2 filmz-Bruce 16 år siden

#1 Jep!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3 Highland Park 16 år siden

"Blade II" - som ikke er andet end tilforladelig underholdning. Meget overvurderet instruktør.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#4 BN 16 år siden

Jeg har kun set én af hans film, nemlig 'Pans Labyrint'. Så den har stemt på.

Jeg har dog set enkelte scener fra 'Blade II' og ved derfor (og fordi jeg stoler på mit instinkt), at hverken den eller 'The Devil's Backbone' er noget for mig.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#5 fubar 16 år siden

stemte blankt.

Har kun set Blade og Pans.

Af de to, er Pans da klart den bedste, men mest fordi Blade II er så usandsynlig dårlig.
Jeg forstår virkelig ikke hvorfor folk er så vilde med Pans Labyrint. Stærkt overvuderet film.
Gravatar

#6 Highland Park 16 år siden

Jeg synes så absolut heller ikke, at "Blade II" er en decideret god film. Den har masser af problemer, men alligevel var jeg bedre underholdt af den end af nogen af hans andre film. Den var i det mindste ikke kedelig.
Det skal dog lige siges, at jeg hverken har set "Mimic" eller "Hellboy II".
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#7 rockysds 16 år siden

"Pan's Labyrinth".

Har dog ikke set "Hellboy II: The Golden Army", "Cronos" eller "Mimic" endnu.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#8 filmz-Is 16 år siden

Min stemme gik til Pans Labyrinth, som er en virkelig fremragende film. Hellboy II var også en herlig overraskelse, da jeg ikke brød mig særlig meget om etteren.
Gravatar

#9 dyg 16 år siden

Klart Pans Labyrint. Jeg har ikke set Hellboy 2, Devil's Backbone eller Cronos, men jeg bryder mig absolut ikke om Blade II, jeg fandt Hellboy uinteressant og Mimic kedede mig bravt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#10 dolphinfriendly 16 år siden

Klart "Pans Labyrint", som iøvrigt også er den eneste fantastisk gode film fra hans side, og har set alle hans værker.

Skriv ny kommentar: