• "Harry Potter og flammernes pokal"
    44%
  • Jeg bryder mig ikke om Harry Potter
    25%
  • "Harry Potter og fangen fra Azkaban"
    18%
  • "Harry Potter og de vises sten"
    8%
  • "Harry Potter og hemmelighedernes kammer"
    6%

Stemmer i alt: 1140

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 enfilmnørd 18 år siden

fire'ren, med to'eren som det svageste "led". Syntes fire'ren havde noget over sig, som de andre manglede, dos manglede Alfe-delen, og det var synd.
NB: Bøgerne er bedre
"Guuump! Whats your sole purpose in this army?"
"To do whatever you tell me drill sergeant!"
"God dammit, Gump! You a god damn genius.
Gravatar

#12 PredatorX 18 år siden

Gør dig selv en tjeneste og tjek film 3 ud. Jeg kan nærmest ikke fordrage de to første film, men 3. film er svæt at modstå.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#13 Benway 18 år siden

#12 Jeg har det lidt på samme måde. Jeg så de to første for at "følge med", men det var først med den tredje at jeg rent faktisk blev interesseret. Dog synes jeg nr. fire er den bedste.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#14 filmz-gofferoffer 18 år siden

Samme her. Jeg kunne ikke fordrage de to første film, mest af alt på grund af det elendige skuespil, den middelmådige instruktion og den generelt uinteressante historie. Men så snart, der kom en ny instruktør, ændrede det alt, og jeg troede ikke, at film nummer fire kunne gøres lige så interessant. Der tog jeg fejl, for jeg synes bestemt også, at den senest udgivne film er den bedste.
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#15 dolphinfriendly 18 år siden

Jeg bryder mig ikke om Harry Potter, selvom de i sig selv er gode børnebøger og børnefilm. Bare ikke det jeg gider at bruge tiden på.

Gravatar

#16 m 18 år siden

trak lod ml 3 og 4 og landede på 4, men jeg synes de er lige gode. 4'eren har jeg købt på dvd og når den bliver sat ned hos min filmklub køber jeg også 3'eren, mens 1 og 2 ikke er et gensyn værd
The 21st century is when everything changes. And you gotta be ready.
Gravatar

#17 dyg 18 år siden

#12 - Will do, har hørt andre sige det samme, så jeg havde tænkt tanken før.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#18 Yoda 18 år siden

Jeg stemte på nr. 4.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#19 Slettet Bruger [2530660027] 18 år siden

Jeg er helt og aldeles enig med #10...

De første to film startede ud på et ret utilfredstillende niveau efter min mening, de andre er kommet tættere på bøgerne...

Men filmene når ikke bøgerne til sokkeholderne...
Gravatar

#20 Æsop9000 18 år siden

Stemte film nummer 2. Da der var lidt mere mysterie og uhygge i den.
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der

Skriv ny kommentar: