• "Harry Potter og flammernes pokal"
    44%
  • Jeg bryder mig ikke om Harry Potter
    25%
  • "Harry Potter og fangen fra Azkaban"
    18%
  • "Harry Potter og de vises sten"
    8%
  • "Harry Potter og hemmelighedernes kammer"
    6%

Stemmer i alt: 1140

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 filmz-Narniabæver 18 år siden

Jeg har lige set Fangen fra Azakaban færdig.

Top 4

1.) 4
2.) 2
3.) 3
4.) 1
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#22 filmz-kain- 18 år siden

1) - Nr.3 - Bedste film i sagaen, tiltrods for at historien er lidt anderledes i forhold til bogen og et par vigtige detaljer bliver udeladt, desværre. Den nye instruktør omskaber universet lidt og giver filmen et appeal som peger imod at eleverne bliver ældre og ældre, samtidig med at farerne bliver værre og værre. Skuespillet i denne film er godt og historien er interessant. Cgi er også helt i top.

2) - Nr.4 - For mange ting fra bogen mangler, så filmen føles meget forhastet og sammenpresset. Tiden flyver hurtigt afsted og alt andet end action er der næsten ikke, med undtagelse af et bal og et par teenage-flick film. Dog er filmen meget spændende og har et mere voksen appeal end de andre film.

3) - Nr.1 -introduktion til universet, hvilket gjorde at vi blev oplyst om en del ting i den magiske verden og fik noget baggrunds viden. Som en indledende film til en saga, fungerer den ganske fint.

4) - Nr.2 - Historien er ok, men alligevel føles hver scene ens og meget af magien fra 1,eren er væk. I øvrigt
Gravatar

#23 mini_jette 18 år siden

4 er min klare favorit... Selv om 3'eren er bedste bog... En sten faldt fra mit hjerte, da de i 4'eren havde valgt at fjerne de åndsforvirrende, møgirriterende alfer, som Rowling i bøgerne insisterer på skal have urimeligt meget opmærksomhed..! 2'eren er af samme grund den værste Potter-film... IMO..!
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Gravatar

#24 filmz-levis 18 år siden

Harry Potter er noget ulideligt lort.
Gravatar

#25 Julian 18 år siden

# 24: Og det er du i din gode ret til at mene.

Personligt har jeg altid elsket Harry Potter (bøgerne i hvert fald). Jeg mener dog dermed slet ikke, at filmene er dårlige, og synes de til tilstrækkelig grad fanger bøgernes ånd.

Jeg forfalder mest til film nr. 3, fangen fra Azkaban, selvom jeg ikke bryder mig om sir Michael Gambons måde at spille Dumbledores iltre tvillingebror på.
Film nr. 4 mener jeg er alt for forhastet.
"You can't take the sky from me" Firefly Theme
Gravatar

#26 filmz-levis 18 år siden

"# 24: Og det er du i din gode ret til at mene."

No shit...
Gravatar

#27 Patriarch 18 år siden

Helt klart nummer 3...

De andre er ok, men 3'eren er fantastisk underholdning.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#28 filmz-Kadann 18 år siden

"Jeg bryder mig ikke om Harry Potter"

Jeg har ikke læst bøgerne og har reelt ikke den store lyst til det. Filmene mener jeg er forholdsvis kedelige, da det virker på mig som om det er den samme handling igen og igen i de første 3 film.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#29 filmz-emigne 18 år siden

Mener 4'eren og 3'eren er de bedste indtil videre , selvom der er forlidt skole og for lidt ikke-action . Men ellers ville filmene nok blive for lange , men 5'eren bliver klart den bedste ;o)
Gravatar

#30 filmz-incubus 18 år siden

Nr. 4 synes jeg bedst om!
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."

Skriv ny kommentar: