-
"Harry Potter og flammernes pokal"44%
-
Jeg bryder mig ikke om Harry Potter25%
-
"Harry Potter og fangen fra Azkaban"18%
-
"Harry Potter og de vises sten"8%
-
"Harry Potter og hemmelighedernes kammer"6%
Stemmer i alt: 1140
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#31 filmz-Capper 18 år siden
#32 _VeNtUrAx_ 18 år siden
Dertil skal så siges at bøgernes kompleksitet bliver større og større og samtidigt med at historierne bliver mere indviklet, tror jeg, beskæringerne i film 4, også er gjort på bagrund af de følgende bøger, for at undgå at en side historie bliver toneangivende.
Er selv mest til bøgerne, også fordi jeg mener at nogle af skuespillerne er fejlcastet. (Men det er nok fordi jeg ikke er fan "nok": citat Ulrik) :-) Sorry, Ulrik.. Kunne ikke lade være..
- Knew him? Shit... Nigga owes me twelve bucks.
#33 Bohemian 18 år siden
Kan ikke helt huske nr 1 og 2..
Synes 3'eren var fin nok...
Synes hele det der tunerings halløj i 4'eren er lidt åndsvagt, og det syntes jeg også det var da jeg læste bogen..
#34 Starbrow 18 år siden
#35 filmz-Kadann 18 år siden
Så vidt jeg ved, har de fleste heldet med sig. Dog bliver der foreslået mange polls, så der kan gå en rum tid, før den bliver taget i brug.
#36 Yoda 18 år siden
Tja, de gange, jeg har sendt ind, er de blevet "antaget". Og man skal jo også lige tjekke, at den poll, man har tænkt sig at sende ind, ikke er blevet brugt for nylig.
#37 Ikari 18 år siden
Desuden bliver vi flere gange nødt til slette de alt for forudseelige polls (i stil med "Bedste Starship Troopers film?"), hvor resultatet kan afgøres, før poll'en overhovedet er aktiveret...
#38 Yoda 18 år siden
Er den en god "Starship Troopers" film? ;-)
#39 mr gaijin 18 år siden
#40 Ikari 18 år siden