• "Harry Potter og flammernes pokal"
    44%
  • Jeg bryder mig ikke om Harry Potter
    25%
  • "Harry Potter og fangen fra Azkaban"
    18%
  • "Harry Potter og de vises sten"
    8%
  • "Harry Potter og hemmelighedernes kammer"
    6%

Stemmer i alt: 1140

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 filmz-Capper 18 år siden

jeg synes også bedst om 4 den ved jeg ikke lige hvorfor men jeg synes den er bedre end de andre ved ikke lige hvorfor
Gravatar

#32 _VeNtUrAx_ 18 år siden

Jeg må sige, at "Fangen fra Azkaban" er min pt favorit. Jeg var utroligt skuffet over "Flammernes Pokal". Alt for meget var skåret væk og måske burden den være delt over to film (men det bliver nok også for meget for ikke fanatikere). Selve scenen med labyrinten var alt for hurtigt overstået, og som mange andre har påpeget, giver film nr 4 alt indtryk af at være forhastet.

Dertil skal så siges at bøgernes kompleksitet bliver større og større og samtidigt med at historierne bliver mere indviklet, tror jeg, beskæringerne i film 4, også er gjort på bagrund af de følgende bøger, for at undgå at en side historie bliver toneangivende.

Er selv mest til bøgerne, også fordi jeg mener at nogle af skuespillerne er fejlcastet. (Men det er nok fordi jeg ikke er fan "nok": citat Ulrik) :-) Sorry, Ulrik.. Kunne ikke lade være..
- You knew Jesus?
- Knew him? Shit... Nigga owes me twelve bucks.
Gravatar

#33 Bohemian 18 år siden

jeg ved det ikke helt 4'eren var ikke specielt god

Kan ikke helt huske nr 1 og 2..

Synes 3'eren var fin nok...

Synes hele det der tunerings halløj i 4'eren er lidt åndsvagt, og det syntes jeg også det var da jeg læste bogen..
Free in serenity.
Gravatar

#34 Starbrow 18 år siden

Hvor mange her foreslår egentlig polls og har heldet med?
Gravatar

#35 filmz-Kadann 18 år siden

#34 -

Så vidt jeg ved, har de fleste heldet med sig. Dog bliver der foreslået mange polls, så der kan gå en rum tid, før den bliver taget i brug.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#36 Yoda 18 år siden

Tja, de gange, jeg har sendt ind, er de blevet "antaget". Og man skal jo også lige tjekke, at den poll, man har tænkt sig at sende ind, ikke er blevet brugt for nylig.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#37 Ikari 18 år siden

Vi får en del polls indsendt, og vi er nødt til at sortere i dem, der enten har alt for mange/mangelfulde/ingen muligheder vedlagt.
Desuden bliver vi flere gange nødt til slette de alt for forudseelige polls (i stil med "Bedste Starship Troopers film?"), hvor resultatet kan afgøres, før poll'en overhovedet er aktiveret...
Gravatar

#38 Yoda 18 år siden

Er den en god "Starship Troopers" film? ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#39 mr gaijin 18 år siden

#37 Er der et fast antal svarmuligheder? Eller er det mere jeres skøn, der afgører, om der er for mange muligheder vedlagt?
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#40 Ikari 18 år siden

#39 Hovedreglen lyder på max. 8-10 svarmuligheder (ink. "anden [X]").

Skriv ny kommentar: