• Jeg bryder ikke om Harry Potter
    24%
  • Harry Potter og halvblodsprinsen
    20%
  • Harry Potter og flammernes pokal
    19%
  • Harry Potter og fangen fra Azkaban
    15%
  • Harry Potter og Fønixordenen
    12%
  • Harry Potter og de vises sten
    6%
  • Harry Potter og hemmelighedernes Kammer
    4%

Stemmer i alt: 646

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#41 LasseUk 15 år siden

Og hvorfor er det så faktisk den bedste af filmene? Du skriver det som om, at sådan "er det bare" - men er det ment som din egen personlige vurdering?

Det var nu også bare ment som en diskussionsstarter, men du har da fuldstændig ret. Det ER bare min holdning.
"At last we meet for the first time, for the last time"
Gravatar

#42 filmz-OutOfSight 15 år siden

Anyway.. Bliver lige nød til at sige det.. Når alt kommer til alt, så er Harry heller ikke min kop mayonaise..

En ganske underholdende anmeldelse af den Harry Potter film.. Enjoy..

http://www.escapistmagazine.com/videos/view/escape-to-the-movies/832-Harry-Potter-and-the-Half-Blood-Prince
Gravatar

#43 elwood 15 år siden

Hvilken en af dem er det Emma Watson er nøgen i ?

Det er den som er min ynglings

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#44 Skeloboy 15 år siden

Har ikke set 6'eren, så stemte blank, men af dem ellers er det Fangen Fra Azkaban.

Generelt er HP god underholdning. Letlæselige bøger(var 10-12 timer om bog 7) og letfordøjelige film.

Nu læser jeg fantasy i forvejen, derfor kan jeg godt lide godt opbyggede universer, og det synes jeg Rowling får gjort fint. Dog er der lige lovlig mange tilfældigheder, dvs. når der lige skal bruges et element til at få historien videre, så er det der.

Meeeen, det er jo bare HP, og det tager jeg sgu ikke alt for seriøst. Mine fremtidige børn skal hvertfald klart have læst dem højt.
Gravatar

#45 moulder666 15 år siden

Jeg har læst bøgerne, og gik i stå midt i treeren - der blev den serie mig simpelthen for barnlig! Godt, at der findes så meget god fantasy derude, at jeg ikke er gået glip af noget!
:-)

Med hensyn til filmene kom jeg til nr. 2, hvor jeg måtte drage samme konklusion - så jeg må nok indse, at jeg ikke brøds mig så meget om ham Potteren.
Min kritik er 100 procent berettiget i enhver redaktionel sammenhæng, og hvis du ikke kan se problemet, er du i benægtelse.

Gravatar

#46 BianK 15 år siden

DET ER BARE IKKE I ORDEN!!! ''Bryder sig ikke om Harry Potter''. Brrh!!! Harry Potter er da godt - man kan da altid finde noget godt ved den... og det men den er er barnlig, der er folk på 50 der læser dem! + bøgerne bliver først rigtig spændene ved omkring nr 4.

en ELLER anden, giv mig lige ret!

- men jeg må give dig ret i en ting, og det er der er meget MERE godt fantasy derude :D
BianK
Gravatar

#47 kasper0204 15 år siden

BianK (46) skrev:
og det men den er er barnlig, der er folk på 50 der læser dem!

Folk på 50 kan også være barnlige.. ;o)
Gravatar

#48 MOVIE1000 15 år siden

#47 kender en på 78
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#49 BianK 15 år siden

#47 - folk på 50 er ikke barnlige, de har bare et ungt hjerte ;P
BianK
Gravatar

#50 Norrah 15 år siden

#49 Kender da en som ikke har fået skiftet hjertet ud med en yngre model, som stadig er barnlig.

Skriv ny kommentar: