-
Jeg kender ikke hans film49%
-
Chihiro og heksene17%
-
Prinsesse Mononoke11%
-
Min nabo Totoro9%
-
Det Levende Slot7%
-
Porco Rosso2%
-
Kiki - den lille heks2%
-
Ponyo på klippen ved havet1%
-
Nausicaä of the Valley of the Wind1%
-
Laputa: Castle in the Sky1%
-
Anden Miyazaki-film0%
Stemmer i alt: 1728
Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning
Skriv ny kommentar:
#21 OxxY 14 år siden
Men at dømme ud fra resten af billederne, er det ikke så underligt jeg ikke aner hvad det er.
#22 David Munch 14 år siden
Men Nausicaä of the Valley of the Wind er en tæt toer..
Angående Ramasjang, så har de sendt Porco Rosso 1000 gange efterhånden, den kommer et par gange om ugen af en eller anden grund.. Det samme gælder Kiki - den lille heks.
#23 Skeloboy 14 år siden
#24 RFriis 14 år siden
#25 Guido 14 år siden
#26 djibyman2-the seque 14 år siden
#27 Skeloboy 14 år siden
Miyazaki-boks
Kiki - Den Lille Heks er hans svageste, dog stadig god, mens de tre andre er must...sammen med Princess Mononoke
#28 Åkepool 14 år siden
Den tror jeg så at jeg har set det meste af. Den er stille og rolig, ikke noget vildt, 3/6 måske.
#29 TheEnd 14 år siden
Min yndlings er helt klart... øhm... i ved... den der med... Okay, busted! Jeg kender ikke hans film.
Men det kommer jeg til :)
#30 LasseUk 14 år siden
Nr. 2: Porco Rosso - overset mesterværk. En stemningsfuld, underholdende og helt igennem gribende film 5/6
Nr. 3: Min nabo Totoro - fantastisk morsom, og så er den ligeså rørende som selv den bedste Disney film 5/6
Nr. 4: Nausicaä of the Valley of the Wind - Myiazaki viser med denne film sin uovertrufne egenskab til at give sine universer dybde og historie 5/6
Nr. 5: Chihiro og heksene - endnu et smukt, gennemtænkt og overdådigt univers, men hans ultimative mesterværk er den efter min mening ikke 5/6
Laputa: Castle in the Sky - meget af det samme som med Nausicaä, fantastisk dybt, interessant univers 5/6
Castle of Cagliostro - friskt underholdende eventyr med et fantastisk soundtrack, men ikke det dybeste han har lavet 4/6
Kiki den lille heks - endnu et utrolig sødt eventyr, som formår både at underholde børn, såvel som voksne 4/6
Ponyo på klippen ved havet - ikke så dybt som meget af det andet han har lavet, men utrolig sødt 4/6
Det levende slot - den eneste af hans film, som har skuffet mig. Alle elementerne er der, men den forekommer mig bare ikke nær så magisk 3/6