• Peter Jackson (Instruktør)
    30%
  • Elijah Wood (Frodo)
    21%
  • Sean Astin (Sam)
    16%
  • Ian Holm (Bilbo)
    15%
  • Billy Boyd (Pippin)
    13%
  • Dominic Monaghan (Merry)
    5%

Stemmer i alt: 820

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#11 Zelle 21 år siden

Jeg vidste heller ikke om det var ang. skuespiller præstation, eller hva'?
Men jeg gav min stemme til Billy Boyd, ikke fordi han er den bedste skuespiller eller den vigtigste, men han er totalt grineren. Specielt i den første ;D

"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#12 filmz-Plimmer 21 år siden

Ian Holm, jeg kan ikke døje Elijah Wood.
Famous last words: What duck?
Gravatar

#13 filmz-KDL 21 år siden

Samvise får min stemme, da han er den mest fornuftige af dem alle - og så er han den eneste der kan se Smeagols sande væsen.
Gravatar

#14 filmz-Oettinger 21 år siden

mest af alt synes jeg det virker som om "Filmz" ikke kunne finde på noget "ordentligt" og dette var så i sidste øjeblik.

Min tolkning af spørgsmålet, må være præstationerne af skuespillerne, da deres navne står på listen(og karakter navnene står i parantes.)

men min stemme var klart til Ian Holm for hans giniale skuespiller talent.
Johan Oettinger
Gravatar

#15 Hasselguff 21 år siden

Hey! - den her poll er absolut ikke blevet lavet "i sidste øjeblik" - den virker derimod gennemtænkt, intelligent (sagde jeg uforskammet underholdende!) og står indtil videre til at vinde prisen for "Bedste Poll Med Seks Valgmuligheder Og Uanede Fortolkningsmuligheder i År 2003"...

Tag den...
Are you Quilty? No, I'm Spartacus.
Gravatar

#16 Kram 21 år siden

Klart Ian Holm som Bildo, lidt en skam flest har stemt på Peter Jackson. :) Ian Holm har helt klart fortjent en første plads her, han gør det utroligt godt som hobbit. Må sige at Billy Boyd og Dominic Monaghan gør det godt også. :)
...
If winning isn't everything, why do they keep score?
Gravatar

#17 filmz-Infophreak 21 år siden

Hvorfor er "Dilbo, den vibrerende hobbit" ikke i listen? :P (http://www.alexanderband.dk/)
Gravatar

#18 Slettet Bruger [2664399709] 21 år siden

#17: Gæt
Gravatar

#19 filmz-loonie 21 år siden

Denne poll er alt for tidlig, jeg tror nok de fleste herinde ikke har set de sidste præstationer som kommer i den sidste film! Det burde så måske være "Den bedste hobbit, indtil videre?"

#20 El vez 21 år siden

Vil det ikke altid være det ?

Der kan jo også komme en filmatisering af The Hobbit på tale, men eftersom den ikke er kommet endnu, kan evt præstationer i den vel heller ikke regnes med ?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: