• Peter Jackson (Instruktør)
    30%
  • Elijah Wood (Frodo)
    21%
  • Sean Astin (Sam)
    16%
  • Ian Holm (Bilbo)
    15%
  • Billy Boyd (Pippin)
    13%
  • Dominic Monaghan (Merry)
    5%

Stemmer i alt: 820

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#31 filmz-loonie 21 år siden

#29 - hvorfor kan du være uenig når du selv skriver "Den bedste hobbit, indtil videre". Det er lige hvad jeg skrev! Jeg mener stadig at det er for upræcist at skrive "Bedste hobbit", det er at generalisere. Den korrekte måde må være at angive at der er tale om bedste hobbit præstation i en for almen publikum tilgængelig film. Iøvrigt tager pollen også udgangspunkt i den tidsaktuelle filmatisering af trilogien. Endvidere de mest fremadtrædende karakter. Jeg var dog ikke klar over at Peter Jackson havde en hobbit rolle!?! Det lyser ud af pollen at den er ikke særlig præcist opstillet...

#32 El vez 21 år siden

Jeg mener nu stadig at man til hver en tid vil kunne afholde en 'Bedste Hobbit' poll, uanset om serien er færdig eller ej.

Hvis vi absolut skal diskutere det, kommer skuespillerne vel ikke til at spille deres roller markant anderledes end de har gjort hidtil, da alle 3 film er optaget samtidig.

At PJ er tilføjet listen er vel blot en kuriøsitet - et tegn på at vore kære admins har en humoristisk sans, det synes jeg kun er glædeligt.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#33 filmz-cluas 21 år siden

DE ER ALLESAMMEN LIGE DÅRLIGE... HOLLYWOOD SUCKS....
/Cluas
Gravatar

#34 filmz-che 21 år siden

Jeg kan snart gætte mig til at du er en fantastisk skuespiller.. Du har garanteret flere store hovederoller bag dig i store internationale film...
This is an ex-parrot
Gravatar

#35 Spanner 21 år siden

cluas spillede den bærende rolle i gangsterfilmen "Skyd svin! Skyd!" og portrætterede Elton John fremragende i det homoerotiske drama "Rocketman My Ass"

Så han ved nok hvad han snakker om skal du se!!!
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#36 filmz-Plimmer 21 år siden

Han lyder som en der virkeligt kan fremføre sin sag for producenter, så det har jeg da slet ikke svært ved at forestille mig.
Famous last words: What duck?
Gravatar

#37 filmz-che 21 år siden

Det er alle mine ynglingsfilm du lige potrætterede der, jeg kan specielt godt lide "Skyd svin! Skyd" (eng: Shoot the pig! Shoot!)... Jeg kender ikke andre film der med en så gennemført realisme skildre et svins sidste rejse til slagteriet... Jeg er specielt vild med "titelscenen" hvor svinet helt uvidende bliver "nakket" med et nakkekams-skud... Det var stort...
This is an ex-parrot
Gravatar

#38 filmz-Munk 21 år siden

Billy Boyd er for sej med den geniale skotske accent!!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#39 filmz-cluas 21 år siden

høhø indrøm nu bare at det er en elendig film...
/Cluas
Gravatar

#40 filmz-che 21 år siden

Øhmm... Her tales om Ringenes Herre... Du har lige forlænget listen af dødsynde... Der er altså lettere måder at begå selvmord på... ;)...
This is an ex-parrot

Skriv ny kommentar: