• Peter Jackson (Instruktør)
    30%
  • Elijah Wood (Frodo)
    21%
  • Sean Astin (Sam)
    16%
  • Ian Holm (Bilbo)
    15%
  • Billy Boyd (Pippin)
    13%
  • Dominic Monaghan (Merry)
    5%

Stemmer i alt: 820

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#21 filmz-che 21 år siden

The Hobbit omhandler kun Ian Holm (bilbo) Frodo og de resterende er ikke nævnt...
This is an ex-parrot
Gravatar

#22 SpielbergFreak 21 år siden

Billy Boyd (pippin)han er da for vild! han er vildt grineren og så med den skotske accent han er min yndlings hobbit, dernæst Sam
Gravatar

#23 El vez 21 år siden

#21 Tror du missede min pointe, che :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#24 filmz-che 21 år siden

Det kan du da vist have ret i... Hvad er din pointe?
This is an ex-parrot
Gravatar

#25 The Insider 21 år siden

#24, at pointen med poll'en er at bestemme hvilken af de mange hobitter som er den 'bedste', udfra de film som er blevet udgivet, og at det ikke er nødvendigt at pointere dette i poll'en. Man kan jo selvfølgelig ikke tage stilling til noget man aldrig har set :-)
War. War never changes.
Gravatar

#26 filmz-che 21 år siden

Det er jo lige netop det jeg mener... Derfor kan man ikke bruge The Hobbit (hvis den kommer... Be be... kære Gud i himlene...) til en disse i denne poll da den kun omhandler Bilbo og hans rejse og ikke omtaler de resterende på Hobbit holdet...
This is an ex-parrot
Gravatar

#27 The Insider 21 år siden

#26, jo, men jeg tror at hans pointe var, at man naturligvis ikke skal tage fremtidige potentielle skuespillerpræstationer med i ens personlige overvejelser (eftersom disse præstationer jo ikke eksisterer), når man stemmer i en given poll.
War. War never changes.
Gravatar

#28 filmz-loonie 21 år siden

#25, derfor er det også at generalisere at sige "Bedste hobbit". (: Det kan være at der render en misbrugt flue rundt i øjeblikket herinde (:

#29 El vez 21 år siden

Ok nu blir jeg også helt forvirret. Insider var inde på hvad jeg mente.

Og så lige én gang til for prins Knud (og che :):

I min post #20 undrede jeg mig over hvorfor loonie ville inddrage en ikke udgivet film i poll'en - han mente poll'en var mindre gældende, da ikke alle tre LOTR film var udkommet. Min pointe var, at uanset om der er udgivet én, to eller 47384 film med hobitter i, kan man vel lave en poll om hvem der er den bedste hobbit, og naturligvis kan man kun tage udgangspunkt i film der er udkommet. Da jeg skrev at en The Hobbit præstation kunne komme på tale, mente jeg ikke i denne poll, men blot at den måske ville blive en realitet - og at eventuelle skuespilpræstationer i en eventuel The Hobbit filmatisering ikke er aktuelle, da filmen jo ikke er udkommet i skrivende stund.

DERFOR mener jeg at "Bedste Hobbit" = "Den bedste hobbit, indtil videre". Med andre ord, jeg er uenig med loonie, jeg mener man til hver en tid vil kunne lave en "Bedste Hobbit" poll - keep em coming! =)

Puuha det var vidst en værre smøre..
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#30 filmz-che 21 år siden

Det kunne du da bare have sagt med det samme... :p...
This is an ex-parrot

Skriv ny kommentar: